کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان داشت تا به ستاره مرحله گروهی این رقابت‌ها تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیمیتری پایت پیش از انتقال به واسکودوگاما برزیل به بازیکنانی که عربستان را انتخاب کرده‌اند کنایه زد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا می‌گوید ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است و نه کریستیانو رونالدو.
رئیس فدراسیون می گوید اگر پول هم داشتیم اعتقادی به جذب بازیکنانی مثل رونالدو نداریم.
کریستیانو رونالدو که در مراسم معرفی برند آب معدنی‌اش شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره انتقال لیونل مسی به آمریکا از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت فقط درباره آب صحبت می‌کند نه فوتبال!
ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی می گوید که ترجیح می دهد پاس راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید اگر حق انتخاب داشت ترجیح می‌داد پای راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
در شب کم فروغ کریم بنزما و وینیسیوس، رئال مادرید روی شانه‌های رودریگو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رودریگویی که امشب خاطره رونالدو را زنده کرد.
مربی دروازه بان های لیختن‌شتاین در پایان دیدار برابر پرتقال دستکش‌های روی پاتریسیو را دریافت کرد.
ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن گفت که پیروزی برابر مسی آسان است این درحالی است که مشکل او و هم تیمی هایش رونالدو بوده است.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازی برابر لیونل مسی همیشه برای این تیم آسان بوده است.
النصر در یک بازی باورنکردنی و فوق العاده هیجان انگیز، با نتیجه سه بر یک از سد الباطن عبور کرد.
رونالدو علی‌رغم دریافت دستمزد افسانه‌ای از النصر، باز هم ثروتمند‌ترین ورزشکار دنیا نخواهد بود.
جیمی کاراگر، منتقد همیشگی رونالدو، این بار از فوق ستاره پرتغالی در مقابل لیونل مسی دفاع کرد.
پیرس مورگان خبرنگار انگلیسی و از دوستان نزدیک رونالدو، توییت های زیادی را علیه لیونل مسی منتشر کرده است.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
پپه، ستاره کهنه‌کار پرتغال، درباره حواشی مربوط به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب پرتغال مقابل سوئیس می‌گوید کریستیانو خیلی خوب می‌داند که تیم ملی از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
مربی پرتغال اخبار مربوط به بازبینی گل اول برونو فرناندز به اروگوئه و ثبت آن به نام کریستیانو رونالدو را رد کرد.
تصاویر جدیدی از بازی منچستریونایتد و تاتنهام منتشر شده که لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به درخواست اریک تن‌هاخ برای به میدان رفتن جواب منفی می‌دهد را شکار کرده است.
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
بارسلونا تا آخرین لحظات پنجره تابستانی تلاش کرد شرایط انتقال برناردو سیلوا را به نوکمپ فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ