مالک تیم فوتبال خیبرخرم آباد تاکید دارد که به هیچ وجه تا لیگ برتری شدن این تیم پشت فراز کمالوند را خالی نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در شرایطی سه امتیاز دیدار با تراکتور را به دست آورد که مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف خود داشت‌.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
معاون فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نادیده گرفتن تجربیات باعث می شود تا آزمون و خطا جلو برویم.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
جمهوری اسلامی نوشت: نتیجه بسیار مهمی که از شورش یک روزه واگنر می‌توان گرفت اینست که جنگ اوکراین و این شورش یک روزه، پوتین را از جایگاه رئیس جمهور یک کشور قدرتمند آنگونه که وانمود می‌شد به یک رئیس جمهور ناتوان که نه موفقیتی در جنگ اوکراین به دست آورده و نه در داخل کشور تکیه‌گاهی دارد تبدیل کرده است.
شمس آذر قهرمان لیگ یک که چند هفته مانده به پایان بازی ها صعودش به لیگ برتر را جشن گرفت، دیروز در بازی پایانی با نتیجه دو بر یک از سد آرمان گهر در سیرجان گذشت.
تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی سواری، که نتیجه قرار گرفتن در نقطه کور تریلی می‌باشد را ببینید.
نگرانی این جریان از تک‌روی با هدف سهم‌خواهی پایداری‌ها که منجر به تشتت و افتراق میان خودی‌ها خواهد شد، نتیجه انتخابات را برای این جریان به نگرانی تبدیل کرده و گر‌ه‌زدن منافع مردم با منافع جریان اصولگرایی گزاره‌ای بی‌حاصل است؛ زیرا عملکرد این جریان که همه ارکان اجرائی و حاکمیتی را در دست دارد، جایی برای جلب حمایت عمومی باقی نگذاشته که بخواهد پشت یک جریان در مقابل یک جبهه تندرو قرار گرفته و این‌گونه دوقطبی بی‌حاصل شکل بگیرد.
مشتری آلمانی هافبک سابق رئال مادرید با وجود گرفتن تست پزشکی از او و رضایتبخش بودن نتیجه این تست حاضر به عقد قرارداد نشد.
کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.
رفع بخار شیشه ماشین یکی از دغدغه‌­های اصلی رانندگان در تمامی فصول سال است. حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده ­است، که در شب­های بارانی فصل زمستان به این نتیجه برسید که دیگر قادر به ادامه رانندگی نیستید و بخار شیشه ماشین به طور کامل مانع دید شما شده­‌است.
دو نظامی ارتش سوریه در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق جان خود را از دست دادند.
درباره خطر بزرگ عملکرد افراطیون خوداسلام پندار و خودانقلاب پندار، هشدار‌های زیادی دادیم و دادند، ولی متأسفانه نه‌تنها با آن‌ها برخورد نشد بلکه مورد حمایت نیز قرار گرفتند و توانستند طرح خطرناک دولتی کردن اسلام را به نتیجه دلخواه خود برسانند.
هافبک تکنیکی هوادار تهران ابراز امیدواری می‌کند تیمش در جدال این هفته برابر نساجی به نتیجه دلخواه دست یافته و سرمربی‌اش را خوشحال کند.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر چین از این سیاست دست برداشته و مقداری این سیاست را کنار گذاشتند. زیرا نتیجه‌بخش نبوده است. درباره آمار واکسیناسیون هم وقتی سیاست کرونای صفر را در نظر می‌گیرید، مقداری میزان واکسیناسیون هم کاهش می‌یابد؛ حال اکنون که سیاست کرونای صفر در چین به نتیجه مطلوب نرسیده و آن را کنار گذاشتند، طبیعتا به نظر می‌آید که نسبت به خیلی از کشورها، سطح ایمنی در چین پایین آمده است.
رکابزن ملی پوش ایران گفت: برای نتیجه گرفتن در دوچرخه‌سواری باید هزینه کرد اما در حال حاضر حتی یک دوچرخه جدید نداریم و هر کسی هم بدون هدف برای خودش تمرین می کند.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
تکواندوکار ۱۷ ساله تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان نتیجه را به قهرمان دوره قبل واگذار کرد و برنز گرفت.
تیم شمس آذر قزوین با ارایه بازی تهاجمی موفق شد تیم شهرداری آستارا را به نتیجه 3- 1 شکست دهد و این نتیجه به معنی تداوم صدرنشینی شاگردان سعید دقیقی بود.
هافبک نساجی مازندران گفت می‌گوید خطای عارف غلامی روی او به درستی پنالتی تشخیص داده شده است.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حقیقت این است که ایران و غرب بر سر کلیات توافق به نتیجه رسیده‌اند، اختلافاتی که لاینحل به نظر می‌رسید برطرف شده و از موانع سیاسی تا حدود زیادی عبور کرده‌اند. اما با توجه به سوءسابقه طرف آمریکایی، ایران اصرار دارد به متنی دست پیدا کند که بعداً طرف مقابل نتواند آن را تفسیر به مطلبوب کند.
تیم نوجوانان که برای انجام بازی های دوستانه به تاشکند سفر کرده است در اولین بازی دوستانه مقابل ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
یک مقام ارشد ریاست جمهوری ترکیه، تلاش غرب برای خاتمه دادن به جنگ اوکراین از طریق انکار روسیه را بی نتیجه ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ