به دنبال استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت که به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او منجر شد، رئیس‌جمهوری «مهدی نیازی» را به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت و معدن، سیدجواد حسینی کیا، عضو ‌کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، توکلی لاهیجی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت و علیمردان عظیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.
کیومرث هاشمی در سومین روز آغاز به کار در وزارت ورزش از علی مرادی و محمود رشیدی دو پیشکسوت ورزش عیادت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی غلامحسین مقیمی را به‌عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.
"عبداللطیف منصور" سرپرست وزارت انرژی و آب دولت طالبان بر حل موضوع حق‌آبه ایران از راه گفتگو و مطابقت با معاهده سال ۱۳۵۱ تاکید کرد.
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
سرپرست وزارت صمت گفت:با همکاری مؤثر بانک مرکزی، تأمین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد،ضمن اینکه واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
سرپرست وزارت صمت، با وزیر بازرگانی، صنایع و توسعه سرمایه‌گذاری سلطنت عمان دیدار کرد.
چابهار- عملیات اجرایی طرح زنجیره کامل تولید مدول های فتوولتائیک از ماسه تا پنل خورشیدی با حضور سرپرست وزارت صمت آغاز شد.
با حکم نیازی سرپرست وزارت صمت، امیر خرمی شاد جایگزین وجیه‌الله جعفری در ایمیدرو شد.
سرپرست وزارت صمت گفت: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می توانیم در این شرایط تحریم ها را خنثی کنیم.
سرپرست وزارت صمت گفت: از اهداف مهم ایران اکسپو ۲۰۲۳ توسعه بازارهای صادراتی، توسعه روابط با کشورهای مختلف و فتح بازارهای صادراتی جدید است.
سرپرست وزارت صمت گفت: وزیر صمت یا مسئول این وزارتخانه باید به صورت عادلانه برای همه فعالیت های صنعتی، معدنی و تجاری فعالیت کند نه اینکه تمرکز بر یک یا دو رشته فعالیت خاص داشته باشد.
رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم آیین گرامیداشت معلم گفت: حقوق منِ استاد تمام از برادرم که شغل آزاد دارد و سوادش زیردیپلم است کمتر است. آموزش و پرورش از درون باید تقویت شود. منبع: دانشجو
سرپرست وزارت صمت با اشاره به ورود جدی این وزارتخانه و ادارات کل استانی آن به مباحث در ثبت سفارش‌ها و تقاضای واردات، گفت: فرآیند تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد را مدیریت و شفاف می‌کنیم.
ری- سرپرست وزارت آموزش و پرورش همزمان با اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم با آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق کرد.
رئیس جمهور با صدور حکمی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت را مشخص کرد.
سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفت: در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد.
سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفت: در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی از مشارکت وزارت راه و شهرسازی با وزارت صمت و بخش صنعت برای تأمین مسکن کارگران خبر داد.
سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت: افزایش تعرفه خدمات آموزشگاه‌های رانندگی صحت ندارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تشکیل زنجیره تامین مصالح ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن بین وزارت راه و وزارت صمت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ