اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
درست سی سال پیش یک بازیکن جوان در خط دفاعی یکی از پرستاره ترین پرسپولیس های تاریخ چهره و بعدها تبدیل به یکی از جذاب ترین و جنجالی ترین پرسپولیسی ها شد.
قرار است بازیکنان استقلال و پرسپولیس از پنجشنبه در تمرینات تیم ملی شرکت کنند.
یحیی گل‌محمدی نفرات توانمندی روی نیمکت خود دارد که می‌تواند از آنها در این دربی حساس استفاده کند.
سپاهان پرستاره و کهکشانی با پیروزی در آبادان ، بار دیگر به جمع مدعیان پیوست و از شکست گل‌گهر مقابل نساجی، بهترین بهره را برد
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
با جذب شیخ دیاباته، لیست پرسپولیس برای فصل دشوار و رقابتی بیست و دوم تکمیل شد.
گلر صنعت نفت آبادان می گوید نه خودش و نه هم تیمی هایش در دیدار برابر هوادار وقت کشی نکرده اند.
شاگردان گل محمدی به دنبال اولین برد خود در این فصل و در مقابل تیم پرستاره فولاد خوزستان هستند.
شاگردان گل محمدی به دنبال اولین برد خود در این فصل و در مقابل تیم پرستاره فولاد خوزستان هستند.
حضور سرمربیان تیم ملی و تیم سپاهان در VIP ورزشگاه آزادی جلوه خاصی به مسابقه حساس امروز پرسپولیس - فولاد بخشیده است.
شاگردان گل محمدی به دنبال اولین برد خود در این فصل و در مقابل تیم پرستاره فولاد خوزستان هستند.
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در نخستین بازی فصل خود به تساوی رضایت دادند.
تقابل‌های پرسپولیس و تارتار همیشه خاص بوده و سرمربی ذ‌وب‌آهن وعده به دردسر انداختن سرخ‌ها در افتتاحیه را داده است.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ