سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال دیدار برابر ملوان را سخت دانست و گفت: مدیریت باشگاه باید بتواند خواسته های کادر فنی را برآورده کند و نفراتی که مد نظرش است را در اختیارش قرار دهد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت در اولین دیدار لیگ جدید گفت: بازیکنانم بدون چشمداشت پیروز شدند و باید سرتاپای آنها را طلا گرفت.
استقلال در حالی آماده رویارویی با تیم تراکتور در هفته پایانی می شود که برای بهبود عملکرد خود در برابر تیم های بالای جدولی نیاز به برد در این دیدار دارد.
سرپرست استقلال اعتراضات شدیدی نسبت به برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در دیدار حساس برابر پرسپولیس گفت: کاملا آماده این بازی هستیم و پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد.
مدافع استقلال نیز در پایان دیدار با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‎‌زاده و مدیران باشگاه انتقاد کرد.
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
احتمال دارد دیدار پیکان و استقلال امروز با دو ساعت تاخیر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
سرمربی استقلال می گوید که باید تحرک زیاد داشته باشیم و سریع بازی کنیم و وقتی هم فرصت داشتیم، گل بزنیم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار برابر تراکتور گفت: آبی پوشان باید این دیدار را با سرمربی در کنار زمین برگزار کنند که اتفاق خوبی نیست.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم و رفتارهای سرمربی استقلال گفت: این تیم در دیدار با مس مشکلات زیادی داشت که باید برطرف شود.
فرزین گروسیان، دروازه‌بان تیم صنعت نفت، از عملکرد بیژن حیدری، داور دیدار با استقلال، انتقاد کرد.
در میانه‌های جام جهانی، سرمربی پرسپولیس تیمش را آماده دیدار حساس با استقلال می‌کند.
استقلال با توجه به اینکه با برگزاری بازی در کرمان مشکلی ندارد، در تازه‌ترین پیشنهاد خود ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان را پیشنهاد داده و باید دید که سرانجام چه تصمیمی گرفته خواهد شد
مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال با آلومینیوم برای هر دو سرمربی مهم است گفت: رحمتی می داند که پیروزی در این دیدار می تواند برای آینده مربیگری اش مفید باشد.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
نوید مظفری معتقد است یک پنالتی باید به سود استقلال در دیدار این تیم برابر پیکان گرفته می‌شد.
پیشکسوت فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان خط هافبک این تیم فوق العاده ضعیف بود و همین مسئله باعث شد آبی‌ها دو امتیاز را از دست بدهند.
محمد محبی در تمرین استقلال بسیار آماده نشان داده است و پیش بینی می شود در صورت صدور مجوز از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال در دیدار با ملوان در ترکیب ثابت آبی ها به میدان بیاید.
نوید مظفری می‌گوید در دقیقه ۸۳ باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌شد.
استقلال و سپاهان در مهم‌ترین بازی هفته اول به دیدار هم می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ