باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه توافق با سایپا برای جذب یک بازیکن جدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
هافبک جوان تیم فوتبال سایپا با عقد قرار‌دادی دو ساله رسما به آلومینیوم اراک پیوست.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی پایتخت در فینال جام حذفی گفت: استرس و هیجان استقلال بالاتر از حریف است و این می‌تواند شمشیر دو لبه باشد.
مدافع پرسپولیس با انتقاد از تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود حریف، مدعی است که بازیکن هوادار مرتکب خطا شد.
یک تیم تهرانی در فصل اخیر لیگ برتر رکورد منفی را به خود اختصاص دادند.
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران با دریافت دو کارت زرد در ۱۵ دقیقه ابتدایی دیدار با پرسپولیس، از زمین اخراج شد.
مهاجم پرسپوليس روی دو حرکتی که داشت، دو بازیکن حریف را با کارت زرد مواجه کرد.
سرپرست تیم پیکان نسبت به اخطارهایی که موعود بنیادی‌فرد در دیدار با پرسپولیس به بازیکنانش داد، گلایه کرد.
اعضای تیم فوتبال پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس اعتصاب کردند.
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
کمال کامیابی نیا و علیرضا بیرانوند، دو بازیکن باتجربه پرسپولیس نیز نتوانستند جلوی شکست این تیم را بگیرند.
بازیکن استقلال ملاثانی می‌گوید امیدوار است به مسئولین خوزستانی بر بخورد و‌ از این تیم فوتبال و بازیکنانش حمایت کنند.
حنیف عمران‌زاده می‌گوید که بازیکن تیمش در صحنه اخراج در موقعیت آفساید قرار نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نیمه دوم بازی با ذوب آهن یکطرفه شده بود، گفت: صحنه برخورد توپ با دست بازیکن حریف در محوطه جریمه و پنالتی واضح بود.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
یکی، دو خبرگزاری از‌جمله ایرانا، وابسته به دولت، درگیری مهدی ترابی را به مسائلی دیگر نسبت داد و از این گفت که بازیکن رقیب به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده؛ موضوعی که در چند روز اخیر با حرف و حدیث‌های بی‌شماری همراه شده است. البته خود مهدی ترابی بعد از بازی ترجیح داد از کنار این موضوع رد شود و به اینکه یک اتفاق فوتبالی بود، بسنده کرد.
پرسپولیس که با نتیجه 2-0 از زردپوشان عقب بود با استفاده از اخراج بازیکن حریف و یک پنالتی دو گل خورده را جبران کرد.
نکته جالب توجه اینکه یحیی همچنان اصرار دارد تیمش با وجود داشتن ۴ بازیکن باکیفیت در خط حمله با یک مهاجم بازی کند و بعد از اینکه حریفش تقریبا خسته می‌شود مهاجم دیگری را به خط حمله اضافه می‌کند.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی و دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف، قضاوت داور بازی را تحت تاثیر قرار داد.
مهدی شریفی در بازی امروز تیمش با آرمان گهر سیرجان برخورد شدیدی با بازیکن حریف داشت.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ