تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با بیان جزئیات دریافت صدور مجوز حرفه ای گفت: ورزشگاه آزادی آماده تکمیل صد درصدی است. اگر هم نشود درست خواهند کرد.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد! مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید اما حالا باید به رستوران داری اش برگردد
تراکتور در مسیر تقویت خود برای فصل آینده اکنون سیامک نعمتی را هم به خدمت گرفته است.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
شهاب زاهدی در روزی که درویش مدعی بود دلش برای باشگاه تنگ شده بود، فیگورهای خود را هم گرفته بود.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
مصاحبه‌های جنجالی و کنایه‌آمیز ژوزه مورایس و امید نورافکن در مورد پرسپولیس سبب واکنش سرخ‌ها شد.
در نامه ارسالی سازمان لیگ خطاب به مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری تهران جمله کوتاهی نهفته بود که بر ابهاماتی که در چند وقت اخیر به وجود آمده است می‌افزاید.
اختلاف مدیران باشگاه پیکان برای محل برگزاری بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به رختکن پیکانی‌ها هم رسیده است.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توئیتی به میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تاخته است.
باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مدیر تیم پرسپولیس اعتراض خود نسبت به تقسیم‌بندی سکوهای ورزشگاه آزادی را اعلام کرد.
مدافع خارجی پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم برابر تراکتور خارج شد.
من می‌دانستم همان دردسرهایی که ما داریم، بلاژویچ هم خواهد داشت اما تفاوت بین مستر و آقا است؛ به مستر ميلياردی پول می‌دهند اما به آقا ۵۰-۶۰ میلیون می‌دهند...
مهدی رسول پناه که با ارائه مستنداتی خواهان دریافت مبلغی از این باشگاه که در دوران حضورش هزینه کرده شده بود، در این مسیر با شکست مواجه شد.
مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.
مدیر تیم پرسپولیس و سرمربی گل‌گهر پیش از بازی دوستانه دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند.
مدیر تیم گل گهر می‌گوید که هواداران این تیم باید اجازه حضور در بازی پیکان را داشته باشند.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: چند دقیقه پیش من هم از طریق فضای مجازی این شایعه را شنیدم و شوکه شدم. بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر دروغ است.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ