این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف دارد، صاحب قدرت واقعی و متکی به خداوند است.
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
عباس سلیمی‌نمین استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در برنامه حضور در حسینیه جماران گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی معتقد بودند که این‌ها منافق هستند و قطعاً نباید فرصتی به این‌ها داد. اما نگرش امام یک مقدار متفاوت است. امام معتقد بود درست است سردمداران این جریان دارای نفاق جدی هستند، اما کسانی را که این‌ها جذب کرده‌اند باید حتماً به آن‌ها فرصت داده شود تا بتوانند تشخیص درستی داشته باشند. نگاه بسیار انسانی که امام به قضیه دارد، باید از سال ۶۰ رصد شود.
مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده گفت: جمهوری اسلامی ایران قائل به کرامت ذاتی زنان بوده و اصول ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی بر برابری همه اعم از زن و مرد تاکید دارد.
به نظر می‌رسد که مسئولان فضای اینترنت کشور باید برای همیشه نسبت خود را با مافیای فیلترشکن مشخص کرده و در اقدامی صریح، به این محدودیت‌های بی‌نتیجه که فقط جیب عده‌ای خاص را پر کرده، پایان دهند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که طالبان به خواسته قانونی مسئولین ایرانی جواب سربالا می‌دهد و حتی حاضر نیست هیأت کارشناسی ایرانی را برای راستی‌آزمائی ادعای خشکسالی و بی‌آبی هیرمند به افغانستان راه بدهد، اصحاب تطهیر دچار انفعال شده‌اند، اما هنوز هم حاضر نیستند از مسیر نادرستی که طی کرده‌اند برگردند.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر امنیت در کشور به صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چهارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ارتش، همراه با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.
این بزرگترین توهین به حاج قاسم است که برخی‌ها عقیده‌های پر عقده خود را به نام او بیان کنند. او دفاع از همه را وظیفه خود می‌دانست بی آنکه منتی داشته باشد و مزدی بخواهد. «سرباز» بود. کدام سرباز را می‌توان سراغ گرفت که مثل این صاحبان پندار‌های مغشوش و شیوه یاجوج و ماجوج سخن بگوید؟
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در فتنه اخیر عده‌ای اسم زن را رمز آشوب و اغتشاش کردند و نظام را متهم ساختند، درحالیکه با ظهور جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی از دیکتاتوری پهلوی نجات یافت.
در بخشی از مطلب روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: برای زمینه سازی توطئه اخیر، برنامه‌ریزان از چند سال قبل موضوع حجاب را مطرح کردند و آن را به صورت یک جدال میان جناح‌های سیاسی به جریان انداختند بطوری که حتی عده‌ای از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی بدون آنکه از پشت پرده ماجرا خبر داشته باشند به صحنه آمدند و با اظهارنظر‌های خود، بازار این بحث را داغ کردند.
عده‌ای خاص، سال‌ها و بلکه دهه‌هاست که هر وقت اراده کنند، در هر مکانی که بخواهند و هرگونه که مایل باشند، راه‌پیمائی می‌کنند، تجمع می‌کنند، شعار می‌دهند و هر کاری که مایل باشند انجام می‌دهند بدون آنکه مجوزی داشته باشند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره برای شنیدن حرف حق گوش شنوایی دارد، گفت:اجازه نخواهیم داد که عده‌ای با تحریک دشمنان این ملت و نظام، امنیت کشور را به خطر بیاندازند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
رئیس جمهور از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو در عرصه‌های مختلف خبر داد.
پائین آوردن سطح قیام عاشورا آنگونه که عده‌ای از مداحان انجام می‌دهند و محدود ساختن آن به چند داستان و خواب و خیال آنگونه که روش مشترک بعضی منبری‌های کم‌سواد و مداحان غیرسنتی است، ضایع ساختن فرصت بی‌نظیری است که نهضت عاشورا در اختیار ما پیروان امام حسین علیه‌السلام قرار داده است.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!
این قیام یک نقطه‌ی عطف شد. هرچند عده‌ای را مرعوب کرد، خط مبارزه را روشن و واضح کرد. از آن روز حرکت انقلابی مردم ایران که از تقریباً نه ماه قبل از آن یا یک سال قبل از آن به تدریج آغاز شده بود، شکل قطعی و جدی گرفت و این قیام به انقلاب ۲۲ بهمن منتهی شد و در مثال، جمهوری اسلامی را به وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ