فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام امنیتی صهیونیست‌ها بار دیگر با ابراز نگرانی از شخصیت و نفوذ تاثرگذار نصرالله در میان افکار عمومی داخل اراضی اشغالی در مصاحبه تلویزیونی اذعان کرد: «نصرالله رقیبی مهارنشدنی است.»
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن بهبود روابط بین پکن و مسکو را «نگران‌کننده» می‌داند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ناآرامی‌ها بر سر اصلاحات قضایی نتانیاهو تاکید کرد که انسجام ارتش بسیار آسیب دیده است.
یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.
مقام سابق پنتاگون امروز در مصاحبه‌ای با اذعان به «رفتار درست روسیه با اسیران جنگی»، تأکید کرد: اوکراین پس از شکست ضدحمله، حملات جدید دیگری انجام نمی‌دهد.
وزیر صمت گفت: دنیا گیربکس اتوماتیک را کنار گذاشته و در حال برقی کردن خودروهاست و ما تازه در حال ایجاد گیربکس اتوماتیک هستیم؛ این یک خطاری راهبردی است و ما هم باید به سمت برقی سازی حرکت کنیم.
رباط کریم- استاندار تهران بر عقب ماندگی در اجرای نهضت ملی مسکن در این استان اذعان کرد و خواستار جبران آن شد.
مقام ارشد پنتاگون با اذعان به اینکه تحویل بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، قربانی غیرنظامی به همراه خواهد داشت، تاکید کرد که هراس از پیروزی روسیه در میدان نبرد، به این نگرانی‌ها ارجحیت دارد!
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین اذعان کرده که عملیات نظامی این کشور تاکنون سرعت و پیشروی لازم را نداشته است.
یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پلیس از نظر نیروی انسانی با وضعیتی فاجعه‌بار روبروست و توانایی تحمل جنگ فراگیر را ندارد.
دریاسالار «برد کوپر» مقام نظامی ارشد پنتاگون امروز اذعان کرد که ناو آمریکایی «پل همیلتون» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مورد رصد قرار گرفت.
یک مقام پنتاگون با هشدار به سیاست‌های مداخله‌جویانه کاخ سفید در اوکراین و تایوان اذعان کرد که آمریکا سیاست نظامی هیتلر را در پیش گرفته و فروپاشی دلار و ذخایرش به زودی گریبانش را می‌گیرد.
یک مقام ارتش آمریکا اذعان کرد که کشورهای غربی انواع تسلیحات جنگی را در این مدت در اختیار ارتش اوکراین قرار داده‌اند.
پس از مدت‌ها کشمکش بر سر تجهیز تسلیحات سنگین آمریکا به ارتش اوکراین، یک مقام ارشد آمریکایی اذعان کرد واشنگتن به زودی 31 تانک آبرامز در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
یک مقام منطقه ای در اوکراین اذعان کرد که این کشور با اسلحه دادن به غیرنظامیان، آنها را در نبرد مستقیم نظامی با روسیه وارد کرده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اینکه انتظار این را داشته تا نتایج برنامه‌های اقتصادی دولت به «ثروت آفرینی» منتهی شود، اذعان کرد «همان‌طور که قبلا هم گفته ام، مسئله من، مسئله ثروت آفرینی است که چنین چیزی از دولت ندیده‌ام»
نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه با انتشار خبری از مقام های آمریکایی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قدرت ایران در ارتباط با صنایع هوایی به خصوص ساخت پهپاد و شکست تحریم های اقتصادی، راهبرد تحریمی خود را در قبال تهران تغییر دهد.
با وجود آن که انگلیس در تلاش برای تحریم  سپاه پاسداران به عنوان یک گروه ترویستی است، اما یک مقام وزارت خارجه انگلیس اذعان کرده هنوز دولت لندن در این مورد به نتیجه نرسیده است.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
یک مقام اطلاعات نظامی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که راهبرد این رژیم علیه ایران شکست خورده است.
ایرنا رسانه دولت به نقل از یک مقام آگاه نوشت: عصر روز یکشنبه تعدادی از آشوبگران اقدام به ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این ناآرامی‌ها به پس‌از اذان مغرب نیز کشیده شد و درگیری بالا گرفت.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که هدف نهایی گسترش روابط نظامی واشنگتن با برخی کشورهای عربی منطقه و تل آویو، برنامه موشکی ایران است.
حجت السلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در خصوص نشست با ایرانیان در حاشیه مجمع سازمان ملل گفت: یک پزشک ایرانی مقیم آمریکا گزارشاتی درباره رشد و پیشرفت علم پزشکی ایران ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ