مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با ارائه آماری از میزان تلفات ارتش روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد روسیه به هیچ کدام از اهدافش در جنگ دست نیافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون، دستگاه‌های نظارتی حق ندارند از صاحبان کسب‌وکار مجوز کاغذی بخواهند و داشتن شناسه یکتا کافی است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از اختصاص ۸۰ هزار تُن برنج و شکر برای برپایی آیین‌های ایام محرم و صفر خبر داد.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
براساس اعلام معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه در راستای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان در دو سال گذشته مجموعا بیش از ۸۰ هزار خدمت مشاوره‌ای و حقوقی به این افراد ارائه شده است.
مقامات ایالت تگزاس آمریکا برای کمک به پیدا کردن محل اختفای مظنون تیراندازی روز شنبه که به کشته شدن ۵ نفر منجر شد، ۸۰ هزار دلار جایزه تعیین کردند.
شهروندان ایرانی پس از عراقی‌ها که ۱۲.۱ درصد از رقم کل را به خود اختصاص داده‌اند، در جایگاه دوم قرار گرفتند.
رییس جمعیت هلال احمر گفت: در طرح نوروزی هلال احمر در مجموع ۸۰ هزار نفر فعال بوده و به مردم خدمات امدادی ارایه کردند.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
تبریز- معاون توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش مشمول بازنشستگی هستند که احتمالاً حدود ۶۵ هزار نفر از آنها تا مهر سال آینده بازنشسته خواهند شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: تاکنون ۸۰ هزار دستگاه خودروی خارجی ثبت سفارش شده و این عدد تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دستگاه می رسد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از فرار مالیاتی به میزان ۸۰ هزار میلیارد تومان در طول سه سال گذشته خبر داد.
سهم صنعت گردشگری در محل عوارض خروج از کشور براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ تنها ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر تعیین شد.
خرمشهر- فرمانده مرزبانی کشور گفت: در سه ماهه گذشته ۴۰۰ قبضه اسلحه و ۸۰ هزار نوع فشنگ در مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.
فن‌دایک می‌گوید امیلیانو مارتینز به شکل شگفت انگیزی دو پنالتی هلندی‌ها را مهار کرده است.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، از صدور بالغ بر ۸۰ هزار صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت‌های بورسی و فرابورسی خبر داد.
بختیاری گفت: اگر بخواهیم در تهران دو نوع لوله کشی داشته باشیم یعنی باید ۹ هزار کیلومتر شبکه آب مجزا ایجاد کنیم که به لحاظ اقتصادی ۹ هزار کیلومتر بالای ۷۰-۸۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد.
رئیس جمهور روسیه می گوید حدود ۵۰ هزار نظامی این کشور در نبرد با اوکراین درگیر هستند.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه روز گذشته ۸۰ هزار نفر به درمانگاه‌های ما در عراق مراجعه کردند، گفت: ۱۷ هزار نفر دچار گرمازدگی شده بودند.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت نیروهای اعزامی در سه شیفت کاری از پاکسازی روزانه ۸۰ هزار متر از معابر تحویلی منطقه در نجف خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات پخش آسفالت ۸۰ هزار متر مربعی در معابر محلات غرب تهران در مدت ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ