هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که هدف نهایی گسترش روابط نظامی واشنگتن با برخی کشورهای عربی منطقه و تل آویو، برنامه موشکی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام ارشد کاخ سفید اذعان کرد که اوکراینی‌ها می‌دانند که زمان به نفع آنها نیست و با شروع پاییز، مانور دادن روی زمین و استفاده از پهپادها و سامانه‌های پدافند هوایی برایشان دشوار خواهد بود.
معاون رئیس اطلاعات ارتش اوکراین امروز باز هم درخواست دریافت تسلیحات بیشتر از سوی کشورش را مطرح کرد.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور در امور خاورمیانه و آفریقا به امارات سفر می‌کند.
معاون حقوقی رئیس جمهور، تعداد متهمان پرونده مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد را ۹ نفر دانست و با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این باره، گفت: یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزند وی از متهمان اصلی مفقود شدن فرش‌های سعدآباد هستند.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند معاون والی بدخشان در شمالی این کشور امروز صبح در عملیات انتحاری و انفجاری یک خودروی بمب‌گذاری‌شده کشته شده است.
یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد واشنگتن اطلاع‌رسانی درباره آزمایش موشک‌های بالیستیک به روسیه را ادامه خواهد داد.
یک مقام ارشد کاخ سفید با تأکید بر اینکه اولویت کنونی آمریکا مقابله با احتمال شعله‌ور شدن جنگ جهانی سوم است، مدعی شد واشنگتن از عملیات اوکراین در داخل خاک روسیه حمایت نمی‌کند.
منابع عراقی از ورود مقام ارشد امنیتی به استان دیالی در شرق این کشور خبر دادند.
یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مقام ارشد این سازمان خبر داد.
یک مقام نظامی ارشد عربستانی ضمن استقبال گرم از کاردار سفارت ایران در عربستان از ایران به عنوان دوست و عزیز نام برد.
مقام ارشد دومای روسیه با بیان اینکه تانک های آمریکایی و اروپایی هیچ کمکی به زلنسکی برای تغییر روند عملیات ویژه در اوکراین نمی کند، گفت که این تانک ها اهداف مشروع نظامی به حساب می آیند.
رئیس  حزب دموکرات کردستان عراق در دیدار هیئت بلندپایه امریکایی بر نقش مهم عراق و اقلیم کردستان عراق در کمک به حل بحران انرژی در جهان تأکید کرد.
«برت مک گورگ» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تلفنی گفتگو و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
معاون رئیس منصوب روسیه در منطقه خرسون، در یک سانحه رانندگی کشته شد.
وزیر تجارت انگلیس در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز غرب، در سفری دو روزه به تایوان، با رئیس این جزیره دیدار می‌کند.
یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که تحریم ها علیه سوریه با وجود امضای توافقنامه ترسیم مرز دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا بر خلاف ادعاهای مقامات کاخ سفید و وزارت خارجه این کشور گفت که واشنگتن نمی تواند تأیید کند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می کند.
یکی از مقامات ارشد طالبان خواستار بازگشایی مدارس ابتدایی افغانستان به روی دختران این کشور شد.
مقام ارشد کاخ سفید گفت: طبق دیدار‌های رییس جمهور بایدن با لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس و رییس جمهور مکرون، معلوم است که تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس]و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن‌ها باید آن را بپذیرند.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
یک مقام ارشد کاخ سفید امروز در سخنانی ادعا کرد: عبور کشتی‌های آمریکا از تنگه تایوان مطابق با سیاست چین واحد است!
در ادامه اقدامات تنش‌آفرین و بحران‌زای مقامات تایوان و آمریکا، یک مقام ارشد تایوان قرار است ماه سپتامبر «برای جلب توجه بین‌المللی» به واشنگتن سفر کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ به مقام ارشد کاخ سفید، امریکا را گانگستر و قلدر خواند و واشنگتن را عامل بی ثباتی و تضعیع صلح در تنگه معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ