یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با بیان اینکه فرصت دیپلماسی با ایران هنوز از دست نرفته است، گفت که اقدام نظامی آخرین گزینه آمریکا در قبال ایران است و در رأس اولویت های واشنگتن قرار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی فرصت عالی برای گلزنی در دومین حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخش مجازات و سلبی لایحه عفاف و حجاب برای عده بسیار کمی از افراد جامعه چون گروه‌های سازمان یافته، سلبریتی‌ها و مروجان بی‎‌حجابی است.
مدافع چپ اسبق پرسپولیس بار دیگر روبروی این تیم و یحیی گل محمدی قرار خواهد گرفت و در انتظار فرصتی ویژه از سوی خمس خواهد ماند.
کمیته داوران در هفته دوم لیگ برتر برخی داوران را برای نخستین بار در این فصل انتخاب کرده است.
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه متاسفانه برخی از کنشگران خارجی به دنبال ایجاد صف بندی در منطقه قفقاز هستند، گفت: ما از فرمت و ساز و کار موسوم به ۳+۳ بین کشور‌های منطقه استقبال می‌کنیم و از برگزاری این نشست که در آن آذربایجان و ارمنستان نیز حضور داشته باشند استقبال می‌کنیم و به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهیم.
نشست باکو آخرین نشست دوره‌ای به ریاست جمهوری آذربایجان بود و فرصت بسیار مناسبی برای کشورمان و دستگاه دیپلماسی فعال آن بود تا از همه ظرفیت‌های اجلاس جنبش عدم تعهد نهایت استفاده را داشته باشد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
علی‌محمد بیدارمغز دیپلمات بازنشسته گفت: کشور‌ها به‌ندرت بیش از ۱۰ دیدار رسمی در سال تنظیم می‌کنند. ضمناً به‌دلیل طبیعت خبری این نوع دیدار‌ها علاقه‌مندان طرفین در فرودگاه یا در مسیر حرکت تجمع می‌کنند و البته مخالفان هم از فرصت استفاده می‌کنند و برنامه‌هایی تدارک می‌بینند.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
اینکه ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان، از کدام نقطه برخاسته و چه مسیری را تا رسیدن به مقصد طی کرده‌اند، قاعدتاً ماهیت نوع اتحاد‌های منطقه‌ای در یک جنگ رسمی احتمالی بین ایران و اسرائیل را مشخص می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من واقعا امیدوارم اروپا بتواند خود را از چنگال القائات رژیم کودک کش صهیونیستی خلاص کرده و سیاست عقلانی تری را در پیش بگیرد. در غیر این صورت، اروپا در میان کشور‌های غربی ضعیف‌ترین طرفی خواهد بود که خود را در مقابله با سپاه و مقاومت در منطقه قرار می‌دهد و طبعا هزینه آن را تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.
‌مشهد ـ سرکنسول عراق در مشهد گفت: اشتراکات اقتصادی و دیپلماسی زیادی بین ایران و عراق وجود دارد و این برنامه فرصت مناسبی برای نمایش این اشتراکات است.
زنگنه می‌گوید: «توان دیپلماسی کشورمان مقداری ضعیف‌تر از گذشته شده است و از فرصت‌ها نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم تا شبکه‌ای از ارتباط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم کنیم. زندگی امروز زندگی ارتباطات و همکاری جمعی است و از کار انفرادی یا کار محدود کمتر نتیجه گرفته می‌شود. وقتی ما نتوانیم از ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی رسانه‌ای و دیپلماسی اجتماعی بهره بگیریم فرصت برای افرادی مانند آقای مکرون فراهم می‌شود تا از این خلأ بهره بگیرد و به اظهارات نسنجیده بپردازد.»
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
وزیر امور خارجه در جلسه با مدیران عضو اتحادیه اوآنا اضافه کرد: طرف آمریکایی در چند روز گذشته تلاش کرد با پیام های دیپلماتیک فرصت توافق را حفظ کند.
وزرای خارجه ایران و بلغارستان با گرامیداشت صد و بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان دو کشور، آن را فرصتی مناسب برای توسعه روابط فیمابین قلمداد کردند.
روزنامه انگلیسی زبان آبانیایی «تیرانا تایمز» نوشت: ایران متهم است که چندی پیش به موسسات اداری آلبانی حمله سایبری انجام داده و سفارت آن در آلبانی ۲۴ ساعت فرصت دارد تا فعالیت خود را پایان دهد.
اربعین با توجه به بستر آماده آن فرصتی زیبا برای عملیاتی کردن فلسفه حقیقی روز قدس و تبیین جایگاه فلسطین در منطقه و آینده جهان اسلام است.
دیپلمات پیشین کشورمان گفت: دولت آقای رئیسی یک فرصت طلایی است که قدرت‌های جهانی توافق احیای برجام را با دولت وی نهایی کنند و نیز کشور‌های عرب شورای همکاری خلیج فارس با ایران گفتگو کنند تا به تنش‌ها و خصومت‌های ۴۰ سال گذشته پایان داده شود.
در این بیانیه ادعا شده است: ما بار دیگر تاکید می کنیم که ایران هرگز نباید سلاح هسته ای تولید کند. ما متأسفیم که به رغم تلاش‌های دیپلماتیک شدید، ایران هنوز از فرصت موجود برای احیای اجرای کامل برجام استفاده نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ