پرسپولیس با گل مهدی ترابی در دقیقه 31 بازی از حریف سیرجانی پیش افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روش ‌هایی برای خنک ‌کردن فضاها وجود دارد که قرن‌ ها مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. کاری که من انجام دادم این بود که آن روش ها را با یکدیگر ترکیب کردم اقدامی که کارساز بود. سقف های بلند و پنجره ها در این مدرسه به تخلیه گرمای محبوس شده در کلاس های درس کمک می کنند. ماسه سنگ به کار برده شده در ساخت این سازه کار را از نظر هزینه نیز معقول ساخت. ماسه سنگ باعث خروج گرما از سازه و هم چنین حفظ خنکی آن در شب می شود.
رییس کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: هند در تعامل با جهان و اصلاحات منجر به ثبات اقتصاد کلان ظرف یک دهه، ۴۸۰ میلیارد دلار سرمایه مستقیم خارجی جذب و صادرات سالانه را به ۴۵۰ میلیارد دلار رساند.
وزارت خارجه هند امیدوار به حضور رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه ۲۰ است.
پالایشگاه‌های نفتی هند پرداخت هزینه واردات از روسیه با یوان چین را آغاز کردند.
نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر هند به پایان رساند.
هند و پاکستان فهرستی از زندانیان غیرنظامی و ماهیگیران را مبادله کردند.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
هیوندای اکستر کراس اووری با قیمتی در حدود 7300 دلار است که در هند عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور می‌تواند گزینه مناسبی برای واردات باشد.
سال گذشته ناظر آنتی تراست هند اعلام کرد گوگل با عملکردهای ضدرقابتی از قدرت خود در بازار سواستفاده کرده است و اکنون دولت هند تصمیم دارد تا اقدامی علیه این شرکت انجام دهد.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
فدراسیون فوتبال از امروز کلاس داوری برای داوران بانوان فوتبال ایران را در کمپ تیم های ملی آغاز کرده است.
داور دیدار پیکان و پرسپولیس با تشخیص خطا روی مهاجم سرخپوشان نقطه پنالتی را نشان داد.
در کلاس توجیهی فدراسیون فوتبال برای داوران، مشابه صحنه مشکوک در دربی پایتخت به عنوان نمونه خطای هند پنالتی آموزش داده شده بود.
صحبتها و بحثهای مختلف مربوط به لحظه برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی ادامه دارد، ذات این صحنه با هر تشخیصی از سوی داور جنجالی می‌شد.
دو صحنه جنجالی در نیمه اول بازی پرسپولیس - استقلال، این شهرآورد را تحت تاثیر قرار داده است.
روز گذشته یک موشک هندی دو ماهواره سنگاپوری را به مدار زمین برد.
بنا به پیش‌بینی‌های سازمان ملل، در اواسط سال میلادی جای، جمعیت هند از چین بیشتر خواهد شد.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
روسیه با وجود بهبود تقاضای چین، تا جایی که می تواند به فروش نفت به هند ادامه می دهد.
بانک مرکزی هند (RBI) نرخ بازپرداخت سیاستی خود را مطابق با انتظارات اقتصاددانان، ۲۵ واحد پایه و به ۶.۵ درصد افزایش داد.
هند دستور مسدود کردن ۲۳۲ اپلیکیشن و وب‌سایت را صادر کرده که بیشتر آنها چینی هستند. این نشان می‌دهد روابط بین این دو کشور بزرگ آسیایی سال‌ها پس از یک درگیری مرگبار مرزی همچنان پرتنش است.
در ۸ ماه نخست سال ۲۰۲۲، هند ۶.۸ درصد افزایش واردات نفت را به ثبت رسانده و بیشترین رشد واردات نفت این کشور از روسیه بوده است.
انستیتو فناوری هند (IIT) به تازگی کنفرانسی برگزار و سیستم عامل موبایل جدید خود را با نام BharOS و با تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت معرفی کرد.
وزیر ورزش هند می‌گوید این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ نامزد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ