سال گذشته ناظر آنتی تراست هند اعلام کرد گوگل با عملکردهای ضدرقابتی از قدرت خود در بازار سواستفاده کرده است و اکنون دولت هند تصمیم دارد تا اقدامی علیه این شرکت انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایده برگزاری همایش بین‌المللی هندسه نظم جدید جهانی بر اساس بیانات رهبری انقلاب و در پی جنگ اوکراین شکل گرفت.
همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی با حضور جمعی از مسئولان کشور در دانشگاه عالی دفاع ملی آغاز شد.
نشست خبری همایش بین المللی هندسه نظام جهانی
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی با حضور محمدباقر قالیباف، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می شود.
شهردار منطقه ۱۴ از طرح اصلاح هندسی در میدان سیزده آبان با هدف روانسازی در تردد خودروها و رفع گره ترافیکی معابر منتهی به میدان خبر داد
مادر باران ۷ ساله بعد از اینکه چند سناریو در مورد نحوه قتل دخترش بیان کرد، در آخرین جلسه بازجویی با همدست خود چشم در چشم شد و جلسه مواجهه حضوری ۱۸۰ دقیقه‌ای بین آن‌ها برگزار شد.
همایش «هندسه نظم جدید جهانی» ۲۰ و ۲۱ اردیبشهت ماه در محل دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می‌شود.
گروهی از هندوهای افراطی که صورت خود را پوشانده بودند وارد مسجدی در جنوب هند شدند و امام جماعت را که مشغول خواندن قرآن بود مجبور کردند شعار "جای شری رام " (زنده باد خدای رام) سر دهد.
شهردار منطقه ۸ تهران از اصلاح هندسی چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با هدف مناسب‌سازی معابر، ایمن‌سازی و کانالیزه کردن حرکات در این منطقه خبر داد.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اتمام مرمت دیوار صوتی اتوبان صدر خبر داد.
روش‌هایی آسان و مبتنی بر علم برای تبدیل یک فضای کوچک از فضایی کلاستروفوبیک (تنگنا هراسانه) به مکانی دنج وجود دارد. اجسام و نماد‌ها و اشکال گرد و خطوط منحنی با احساس شادی و خوشحالی مرتبط هستند و در مقابل پیکربندی‌های مورب و زاویه‌ای با احساس تهدید مرتبط می‌باشند. بخرید فرشی با طرح منحنی بیش از اشکال و طرح‌های هندسی توصیه می‌شود.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور از هدف‌گذاری افزایش دو برابری صادرات محصولات کشاورزی تا پایان برنامه هفتم خبر داد و گفت: صادرات کیوی به هند از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز عملیات اصلاح هندسی به متراژ ۴۵۰ مترمربع در ۳ راه آذری واقع در بلوار ۴۵ متری زرند شرقی خبر داد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۱۷ از تکمیل فاز اول پروژه اصلاح هندسی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب خبر داد و گفت: این پروژه به‌منظور کاهش تصادفات و ترافیک به اتمام رسیده است.
شرکت وان وب فرایند تکمیل خوشه اینترنت ماهواره ای خود را از سر گرفته است. در ساعت ۱۲:۰۷ دقیقه بامداد امروز، ۳۶ ماهواره اینترنت وان وب همراه یک موشک GSL Mark III به فضا پرتاب شد.
سخنگوی دولت گفت: در سال‌های اخیر سعی شد که جایگاه ایران در هندسه جدید جهانی محقق شود. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی می‌شود که در نظم جدید جهانی به جایگاهی که در گذشته داشتیم، بازگردیم.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: ایران در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی در عرصه‌های مختلف، هندسه قدرت را در سطح منطقه و نظام بین‌الملل با اقتدار و عزت تغییر داده است.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
تیم هندبال نوجوانان ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را با پیروزی پرگل برابر تیم هند پشت سر گذاشت.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.
یوزآسیایی دست و پا‌هایی بلندتر از پلنگ داشته، خال‌های روی پوست آن سیاه و توپر و به لحاظ جثه سر و بدن از پلنگ کوچک‌تر است. این حیوان روزگاری از «شبه‌جزیره عربستان» تا «هند»، «بیابان‌های قزل‌قوم» و نواحی «خزری و قفقاز جنوبی»، زیستگاه بزرگ خود را داشت که متاسفانه طی قرن بیستم به شدت از این نواحی ناپدید و تنها به بیابان‌های دورافتاده ایران در کویر مرکزی مانند توران (استان سمنان)، نایبندان (استان خراسان جنوبی) و کویر درانجیر (استان یزد) محدود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ