روسیه با وجود بهبود تقاضای چین، تا جایی که می تواند به فروش نفت به هند ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه هندی گوا به‌شدت به دنبال به خدمت گرفتن روزبه چشمی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیاست.
وزیرامورخارجه کشورمان با اشاره به تاریخ غنی و ممتاز همکاریهای مشترک و دوستانه ایران و هند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای گسترش مناسبات با هند ندارد.
بایدن از مودی در کاخ سفید استقبال کرد و در نشست خبری مشترک دو کشور، نخست وزیر هند گفت که نظم جهانی جدید در حال شکل گیری است.
تقویت همکاری‌ها در قالبهای دو جانبه، منطقه ای و چند جانبه با هدف هم پیوستگی منطقه ای از جمله موارد دیگری است که در بیانیه مشترک به آن اشاره شده است.
شمخانی در دیدار مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر هند گفت: فعال‌سازی مکانیسم ریال - روپیه در پیشبرد اهداف مشترک اقتصادی نقش تعیین کننده‌ دارد.
معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه در اجلاس کارگروه مشترک هند و کشورهای آسیای مرکزی خواستار مشارکت فعال‌تر کشورهای منطقه، به ویژه آسیای مرکزی در فعالیت‌های بندری و ترانزیتی در چابهار شد.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی از امروز ۲۴ اسفند ماه با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی ارتش چین در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.
رزمایش نیروی دریایی مرکب ایران با چین و روسیه در شمال اقیانوس هند از امروز ۲۴ اسفند ماه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:برنامه ریزی برای برگزاری یک رزمایش داریم و از همه کشورهای حاشیه اقیانوس هند دعوت به همکاری کردیم تا امسال با حضور کشورهای دیگر این رزمایش برگزار شود.
نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش در آب‌های جنوبی ایران، دریای عرب، دریای سرخ، دریای عمان، اقیانوس هند و مناطق ساحلی شرق آفریقا انجام می‌شود.
نیویورک میزان زیاد غیرمعمولی بنزین و دیزل از هند خریداری کرده که به بزرگترین مشتری نفت تحت تحریم روسیه تبدیل شده است.
مصر و هند در بیانیه مشترکی از عزم خود برای ارتقای روابط در سطح راهبردی خبر دادند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد.
امیر دریادار سیاری گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با مشارکت یگان‍هایی از نیروهای چهارگانه ارتش در مناطق جنوب شرق، سواحل مکران، حد فاصل شرق تنگه هرمز تا نزدیکی بندر گواتر و دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می شود.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: این رزمایش از امشب با رمز یا زهرا سلام‌الله علیها در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز خواهد شد.
وزارت دفاع هند از عزم خود برای استقرار ۱۲۰ فروند موشک بالستیک از نوع پرالای، در مرزهای مشترک این کشور با پاکستان و چین خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و "سابرامانیام جایشانکار" وزیر امور خارجه هند در یک گفتگوی تلفنی به تبادل نظر در خصوص برخی مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک دوجانبه پرداختند.
یکی از پرونده های پرچالش کمیته میراث ناملموس یونسکو، ثبت جهانی یلدا به عنوان پرونده مشترک ایران و افغانستان بود که بررسی آن ۴۰ دقیقه طول کشید و نماینده ۱۳ کشور درباره آن نظر دادند.
آمریکا نگران مشارکت هند و هر کشور دیگری در مانور نظامی مشترک با روسیه است.
تیم ملی بوکس هند برای برگزاری یک اردوی مشترک با تیم ملی ایران، امروز (یک‌شنبه) وارد تهران شد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان از روز یکشنبه – ششم شهریورماه با حضور بوکسورهای هندوستانی در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
پاسگاه این باند در فاصله ۵۰۰ متری از خانه رئیس پلیس محلی برپا شده بود.
وزارت معادن دولت حاکم در افغانستان در نظر دارد یک پروژه احداث خط لوله را با مشارکت چند کشور، پیگیری و اجرا کند.
بایدن می‌گوید آمریکا و هند به طور مشترک از نظم مبتنی بر قانون دفاع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ