پالایشگاه‌های نفتی هند پرداخت هزینه واردات از روسیه با یوان چین را آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه هند امیدوار به حضور رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه ۲۰ است.
نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر هند به پایان رساند.
هند و پاکستان فهرستی از زندانیان غیرنظامی و ماهیگیران را مبادله کردند.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
سال گذشته ناظر آنتی تراست هند اعلام کرد گوگل با عملکردهای ضدرقابتی از قدرت خود در بازار سواستفاده کرده است و اکنون دولت هند تصمیم دارد تا اقدامی علیه این شرکت انجام دهد.
داور دیدار پیکان و پرسپولیس با تشخیص خطا روی مهاجم سرخپوشان نقطه پنالتی را نشان داد.
هندیجان- با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مجتمع پرورش میگوی شهدای هندیجان به بهره‌برداری رسید.
هندیجان- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر تانکر دار حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.
صحبتها و بحثهای مختلف مربوط به لحظه برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی ادامه دارد، ذات این صحنه با هر تشخیصی از سوی داور جنجالی می‌شد.
دو صحنه جنجالی در نیمه اول بازی پرسپولیس - استقلال، این شهرآورد را تحت تاثیر قرار داده است.
روز گذشته یک موشک هندی دو ماهواره سنگاپوری را به مدار زمین برد.
بنا به پیش‌بینی‌های سازمان ملل، در اواسط سال میلادی جای، جمعیت هند از چین بیشتر خواهد شد.
ماهشهر- نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: به واسطه زیرساخت‌های مطلوب، بنادر خوزستان ظرفیت اقتصادی مطلوبی در زمینه افزایش حجم ترانزیت کالا دارند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۸۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد.
تا دویست سال پیش، اگر احضار روح و اجنه در فرایند درمان به کار گرفته نمی‌شد، آن فرایند «درمان طبیعی» نام می‌گرفت. اما حالا هر درمانی خارج از پزشکی مدرن «طبیعی» به نظر می‌رسد. مهم نیست این روش‌ها از چین و هند آمده‌اند یا یونان و مکزیک؛ هرچه باشند، به‌صرف مخالفت با پزشکی مدرن، طبیعی دانسته می‌شوند. همین امر باعث شده بازار مرشد‌هایی که با شربت یا سوزنشان همۀ امراض را شفا می‌دهند داغ‌تر از همیشه باشد. آلن لوینوویتز توضیح می‌دهد که چه شد که این دکان‌ها راه افتاد و پزشکی چگونه می‌تواند دوباره اعتماد‌ها را به دست آورَد.
هم اکنون ec آب در چم شیر هم بالاست؛ اما اگر پیش بینی‌های ناخوش رقم بخورد، در نهایت در دریاچه سد و حتی در پایین دست آن، آبی در اختیار خواهیم داشت که با آنچه امروز در رود زهره (یا هندیجان) جریان دارد، تفاوت کیفی بسیار دارد و عملا بهره برداری از آن تا حد زیادی ممکن نخواهد بود و شماری از اهدافی که سد برایش احداث شده محقق نخواهند شد.
ec آب در چم شیر هم اکنون هم بالاست اما اگر پیش بینی های ناخوش رقم بخورد، در نهایت در دریاچه سد و حتی در پایین دست آن، آبی در اختیار خواهیم داشت که با آنچه امروز در رود زهره (یا هندیجان) جریان دارد، تفاوت کیفی بسیار دارد و عملا بهره برداری از آن تا حد زیادی ممکن نخواهد بود و شماری از اهدافی که سد برایش احداث شده محقق نخواهند شد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی اتوبوس در محور هندیجان - دیلم و مصدومیت ۱۲ نفر خبر داد.
مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات که برای شرکت در مجمع عمومی اینتوسای عازم برزیل شده است با روسای دیوان محاسبات ۲۷ کشور دیدار و گفتگو کرد. پرتغال، جامائیکا، مالزی، چین، یونان، سنگال، گواتمالا، قرقیزستان، ارمنستان، هند، اسلواکی، فرانسه، تایلند، ایرلند، قزاقستان، لهستان، بنگلادش، نپال، ویتنام، مغولستان، روسیه، اندونزی، نیجریه، بوسنی و هرزگوین، جیبوتی و تانزانیا کشور‌هایی هستند که در سه روز گذشته با رئیس دیوان محاسبات ایران دیدار، رایزنی و مذاکره کرده اند.
به علت وقوع گرد و غبار شدید، مدارس اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، رامشیر، شادگان، ماهشهر و هندیجان در بعد از ظهر امروز تعطیل اعلام شده‌اند.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: بناداریم ۱۰۰فعال گیاهان دارویی ازکشورهای آلمان، لهستان، ترکیه، یونان، عراق، افغانستان، روسیه، هند، عمان و قطر رابه نمایشگاه دعوت کنیم.
اهواز - مدیرکل شیلات خوزستان از ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان همزمان با استان بوشهر از فردا سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی خبر داد.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: علت اصلی تصادفات در مسیرهای چذابه، شلمچه، اهواز به خرمشهر - هندیجان به ماهشهر به خاطر خطای انسانی یعنی خواب آلودگی و خستگی ناشی از سفر است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان برای شناورهای این استان از امروز (۲۰ مرداد ۱۴۰۱) تا اطلاع ثانوی آزاد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ