فدراسیون فوتبال از امروز کلاس داوری برای داوران بانوان فوتبال ایران را در کمپ تیم های ملی آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمه تعاون به منظور توسعه توانمندی های نمایندگان پرتلاش خود، از اندیشه مدرسان بین المللی بهره مند شده و مسیر بازاریابی خود را تعالی بخشید.
صعود دختران مهرسان به جمع ۸ تیم برتر لیگ والیبال کشور
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
شگفت‌زدگی مدرسان دانشکده‌های نظامی آمریکا از توان جنگاوران ایران؛ ایرانی‌ها توان مقابله با ارتش مجهز‌تر از خود را دارند! / ایرانیک
عضو شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مشکل کشور قانون‌های من‌درآوردی است، گفت: حجاب تصمیمی شخصی است و هیچ‌کس نمی‌تواند درباره ویژگی‌های شخصی یک فرد مسلمان تجسس کند.
مدرسان حرفه‌ای غواصی در جریان برگزاری کارگاهی با موضوع «شناخت معلولیت و نحوه تعامل با افراد کم توان» با توانمندی معلولان آشنا شدند.
حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی و مدرسان رسمی دانشگاه ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی، مدرسان رسمی دانشگاه و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
معاون تربیت و آموزش فراجا گفت : قطعا ثمره تلاش و فعالیت مدرسان و اساتید در واحدهای آموزشی و دانشگاهی فراجا، تربیت و پرورش پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
فرمانده فراجا ، در آئین تجلیل از اساتید و مدرسان فرماندهی انتظامی کشور گفت: معلم خوب با درآمیختن علم و معنا و معرفت، بر دل‌ها حکومت می‌کند.
در سال تحصیلی ۱٤۰۳-۱٤۰۲ مدرسان آموزش خانواده با توجه به مدرک، رشته تحصیلی علاقه و تجربه در گروه‌های پنجگانه ساماندهی می‌شوند.
جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیاستی فاجعه بار و شیطانی در بعد جهانی در کار است تا با حیازدائی در جوامع بشری و عناوین جذابی، چون آزادی زنان و حقوق زن، قید و بند‌های حافظ کرامت زن را از بین ببرد. در پروژه ترویج مفاسد اخلاقی و حجاب ستیزی در ایران، دستان جبهه استکبار و نقش سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن به وضوح دیده می‌شود.
جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تاکید کرد: قویاً اعلام کنیم قاطبه مردم فهیم ایران مقید به احکام شرع و موازین اخلاقی هستند و آن چه تعداد محدود هنجار شکنان را بیش نمایی می‌کند مسأله شبه روایت‌ها و انتشار سازمان یافته ناهنجاری‌ها در رسانه‌های خاص است. تکثیر و باز نشر افراطی این فیلم‌ها و عکس‌ها، جامعه بانشاط را دچار نوعی سرخوردگی می‌کند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تحقق آرزو‌ها و آرمان‌های ملت فقط در سایه اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.
رئیس انجمن جوجیتسو کشور گفت: برگزاری کارگاه داوری بین‌المللی با حضور یکی از برترین مدرسان جهان در تهران اتفاق مهم و بزرگی بود که توسعه و پیشرفت جوجیتسوبرزیلی ایران را به همراه خواهد داشت.
رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از مکاتبه با فیفا برای حضور مدرسان برجسته این نهاد در ایران خبر داد.
رئیس جامعه مدرسین: در ماه‌های اخیر دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی بخشی از جوانان ما را به گروگان گرفتند / سلاطین خائن سه و نیم میلیون کیلومتر را با بی‌عرضگی واگذار و حاتم بخشی کرده‌اند / امروز عده‌ای برای احیای آن تاج و تخت، سینه چاک می‌کنند
رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی آغاز بکار کرد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: قدرشناسی و سپاس خود را از قوه قضائیه در محاکمه، صدور حکم و اعدام محاربین و مفسدین باغی اعلام و قاطعانه از مسئولین این قوه می‌خواهیم که با قاطعیتی به‌مراتب بیشتر و راسخ‌تر، حقوق عموم مردم و پاسداری از وحدت ملی را با اعدام عبرت‌آموز محاربین ازجمله عوامل شهادت مولوی عزیز عبدالواحد ریگی، استیفا نمایند و صدای اقلیت معلوم‌الحال در داخل کشور که از بلندگوهای غرب پخش می‌شود را صدای اکثریت طالب امنیت نشنوند.
معاون پیش دبستانی و مهد کودک سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالیت مدرسان کانون غنچه‌های هلال با هدف کاهش اثر مخاطرات بر کودکان خبر داد.
انگلیس در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود، قصد دارد آموزگاران زبان چینی تحت حمایت پکن و شاغل در انگلیس را با مدرسان تایوانی جایگزین کند.
دوره اول آموزشی مربیان و کادر فنی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تحت نظارت مدرسان کمپانی دابل پاس پایان یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ