مشهد ـ رئیس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی در خانه ملت در دست بررسی است و حدود ١٧ دستگاه زیر مجموعه مدیریت یکپارچه شهری قرار گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیاز به کار پژوهشی دارد، گفت: عناصر دانشی در موضوعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد و باید روی این کار شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ادارات که از ابتدای خرداد امسال آغاز شد، تاکنون ۸۰۵ مگاوات از هزار مگاوات برنامه ریزی شده این طرح محقق شده است.
معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع گفت: ۶۰ طرح را در وزارت دفاع در دستور کار داریم که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون فرماندار تهران گفت: مدیریت پسماند مبتنی بر طرح جامع، گام بزرگی در ارتقای شاخص‌های تاب آورانه محیط زیستی در کلانشهر تهران خواهد بود.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲ طرح مطالعاتی کاهش خطر و پاسخ به بحران با همکاری کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در استان اصفهان در حال انجام بوده است‌.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تصویب سند طرح جامع مدیریت پسماند در کارگروه مدیریت پسماند استان تهران خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر توجه به موضوع مدیریت یکپارچه جزیره آشوراده و تالاب میانکاله در قالب طرح جامع تاکید کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر توجه به موضوع مدیریت یکپارچه جزیره آشوراده و تالاب میانکاله در قالب طرح جامع تاکید کرد.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ۳۵ طرح اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی از سازمان برنامه و بودجه اخذ شده است.
استاندار تهران گفت: به منظور مدیریت ترافیک تهران تصمیم گرفته شد که طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات امسال اجرایی شود.
طرح جایگزین دولت بایدن برای مدیریت پرونده برجام شامل افزایش تصاعدی فشار‌های اقتصادی و دیپلماتیک و ایجاد اجماع منطقه‌ای و غربی علیه ایران می‌شود. فعلا بحث مکانیسم ماشه مطرح نیست، اما در آینده اگر اوضاع متشنج شود، فعال‌سازی این مکانیسم هم دور از انتظار نیست
مشهد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان، اظهار کرد: فاز دوم این طرح به زودی اجرا خواهد شد که طی آن به هر نانوا متناسب با میزان نانی که پخته و فروخته و همچنین تراکنش‌هایی که در دستگاه کارتخوان ثبت شده است، به علاوه چند درصد بیشتر، آرد تخصیص داده خواهد شد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو ۹ کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رونمایی ۶ طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران در تهران روز شنبه ۲۱ آبان خبر داد .
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای برنامه زمان‌بندی شده و مستمر طرح شست وشوی جداول، گاردریل ها و پل‌های بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول مواجهیم.
سخنگوی صنعت برق گفت: صنایعی که نیروگاه تولید برق احداث کنند متناسب با میزان ظرفیت نیروگاه، از انجام طرح‌های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.
سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از طرح تشویقی شهرداری تهران برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که برای جمع آوری و حمل پسماندهای پزشکی شان اعلام آمادگی کنند، خبر داد.
سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای کامل طرح سپهتن یا همان طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش در بستر سامانه هوشمند سوخت خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، ایرادات شورای نگهبان به طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی را برطرف کردند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ