شهردار تهران با حضور در دفتر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ دوره جدید مدیریت شهری تهران را مبتنی بر ۴ محور تحول «درون‌زا»، «روحی» «کالبدی» و «فناورانه» عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر فرد و گروهی که مانند خالص‌سازان نیندیشد یا تفاوت‌هایی در نگاه به موضوعات داشته باشد به عنوان غیر خودی و در زمره ناخالصان قرار می‌گیرد و لاجرم باید از اردوگاه مدیریتی کشور و عرصه تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها دور بماند. در واقع این رویکرد تندروها، حربه‌ای برای حذف رقبا هم محسوب می‌شود. دستگاه‌های حاکمیتی کشور هم ذیل نظارت استصوابی به این افراد و جریانات این امکان را داده است که در هر مقطعی از تاریخ معاصر کشور با یک عنوان جدید ولی با محتوای ثابت، رقبای خود را از عرصه خارج سازند.
هر فرد و گروهی که مانند خالص‌سازان نیندیشد یا تفاوت‌هایی در نگاه به موضوعات داشته باشد به عنوان غیر خودی و در زمره ناخالصان قرار می‌گیرد و لاجرم باید از اردوگاه مدیریتی کشور و عرصه تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها دور بماند. در واقع این رویکرد تندروها، حربه‌ای برای حذف رقبا هم محسوب می‌شود. دستگاه‌های حاکمیتی کشور هم ذیل نظارت استصوابی به این افراد و جریانات این امکان را داده است که در هر مقطعی از تاریخ معاصر کشور با یک عنوان جدید ولی با محتوای ثابت، رقبای خود را از عرصه خارج سازند.
یک تیم تحقیقاتی بین رشته‌ای از بوخوم، دویسبرگ و زوریخ رویکرد جدیدی را برای ساخت حسگرهای نوری مدولار ایجاد کرده‌اند که قادر به تشخیص ویروس‌ها و باکتری‌ها هستند.
نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش ‌بنیان با اضافه شدن ۵ شاخص، به معیارهای عملکردی و کارایی شرکت‌ها توجه ویژه ای دارد.
اتحادیه اروپا در راستای رویکرد ضد روسی خود، تحریم‌های جدید علیه این کشور وضع کرد.
کارشناس سیاست خارجی گفت:سفر وزیر خارجه لیبی به ایران نشانه رویکرد دولت جدید لیبی برای ترمیم مناسبات خود با جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشورهای همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی کشور باشد و در این راستا به‌کارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند ضروری است.
بصره- زیرساختهای کریدور جدید آبی جنوب غرب ایران از طریق رودخانه اروند با رویکرد گردشگری و تجاری برای آغاز یک تحول اقتصادی در منطقه تکمیل شده است.
با چرخش سیاست منطقه‌ای اخیر ریاض در همگرایی و تعامل با کشورهای منطقه، اینک رسانه‌های صهیونیستی با نواختن زنگ خطر از رویکرد جدید عربستان در آشتی با دشمنان تل آویو احساس خطر می‌کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در آخرین جلسه ستاد مدیریت شهرک‌سازی در سال ۱۴۰۱ بر ضرورت استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی و توسعه پیشران در شهرک‌سازی تاکید کرد.
رویکرد جدید دولت رئیسی شاخک‌های کاسبان تحریم و مخالفان برجام را حساس و آن‌ها را دستپاچه کرده است. شنیده‌ها حاکی است جریان دلواپس در حال تدارک شانتاژ علیه فعالیت‌های دیپلماتیک امیرعبداللهیان برای احیای برجام است.
سبزوار ـ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران گفت: حکیم سبزواری با آفرینش آثار برجسته و شاخص توانست اندیشه های فلسفی و حکمت اسلامی را با رویکردی جدید ارائه دهد
در ادامه رویکرد ضد روسی آمریکا، این کشور از افزودن شمار دیگری از اتباع روسیه به فهرست تحریمی خود خبر داد.
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
ضرورت بررسی الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط در نشست هم‌اندیشی دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران مراکز پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.
در حالی که تاکنون آزمایش‌های زیادی برای شناسایی ماده تاریک انجام شده، این ماده مرموز همچنان دست نیافتنی است. اکنون فیزیکدانان آزمایش جدیدی را پیشنهاد کرده‌اند که در آن تلاش می‌شود با ارسال ساعت اتمی به نزدیک خورشید که گمان می‌رود ماده تاریک به اندازه زیادی در آنجا وجود دارد، سیگنال‌هایی را از آن‌ها پیدا کنند.
محققان کشور موفق به ارائه مدلی جدید برای قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم های توزیع با رویکرد تئوری بازی ها شدند.
دوره جدید شورای فقهی بانک مرکزی با رویکرد ضرورت اجرایی شدن دقیق نظارت و تطبیق شرعی در شبکه بانکی آغاز به کار کرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: راهنمای عمل آموزش ترکیبی یک قطعه از پازل نظام آموزشی در مواجهه با دنیای جدید است.
محققان در آخرین تلاش خود رویکرد کاملا جدیدی را برای از بین بردن سوسک‌های مزاحم اتخاذ کرده‌اند؛ از بین بردن حشرات با استفاده از پرتو‌های لیزر.
به دنبال یک دستاورد علمی جدید، دانشمندان موفق به شناسایی دو نوع چاقی شدند که یکی از آن‌ها برای سلامتی ما خطرناک‌تر است.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
در راستای رویکرد ضد روسی غرب، اتحادیه اروپا در تلاش برای وضع بسته تحریمی تازه علیه روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ