استقلال در بازی با فولاد خوب فوتبال می کرد و موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما تنها از یکی از آنها بهره برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد شهباززاده حسرت غیبت در مسابقه ای را خورد که هم تیمی هایش موقعیت های زیادی را از دست دادند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
یولیان برانت، هافبک تهاجمی دورتموند، معتقد است که از دست دادن موقعیت های گل متعدد بیش از اشتباهات داوری در تساوی مقابل بوخوم نقش داشت.
محمد دانشگر در دقیقه 99 یکی از بهترین موقعیت‌های سپاهان برای تبدیل تساوی به پیروزی را از دست داد.
قائمشهر- سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان این که اگر از موقعیت ها خوب استفاده می کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم، گفت: این تیم موقعیت های زیادی را از دست داده است.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، اظهار امیدواری کرد که تیمش بعد از دیدار برگشت برابر چلسی، افسوس موقعیت‌های از دست رفته دیدار امشب را نخورد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 2-2 مقابل آرسنال گفت تیمش باید در این بازی پیروز می‌شد و از دست دادن موقعیت‌های پرتعداد علت اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای لیورپول بود.
مهدی طارمی در ثانیه های پایانی دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید سرمربی اسپانیایی آن‌ها به دلیل از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی مقابل نفت آبادان بسیار ناراحت بوده است.
تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در شرایطی با برتری برابر قطر به پایان برد که شاگردان مهاجم سابق تیم ملی ایران موقعیت های زیادی را از دست دادند.
استقلال در مصاف با تراکتور به همان تیم پیش از جام جهانی تبدیل شد. در جریان بازی موقعیت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت روی دو ضربه پنالتی به برتری رسید.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم به مراتب بهتر از آمریکا بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. درست بر خلاف نیمه اول.
کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی، موقعیت های گلزنی بسیار خوبی را برابر منچسترسیتی از دست داد.
میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، مدعی شد تیمش مقابل ساوتهمپتون فرصت های گلزنی زیادی را از دست داده است.
در حالی که مس رفسنجان کنترل بازی را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی را از دست داد، نفت مسجدسلیمان موفق یک امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست بیاورد.
مهاجمان مس رفسنجان انواع موقعیت های گل را در بازی امروز مقابل تراکتور از دست دادند.
استقلال در دیدار با تیم ملی دانشجویان نیز فرصت های زیادی را از دست داد و این مسئله، داد ساپینتو را در آورد.
پس از نتایج ضعیفی که انگلیس در ماه های اخیر کسب کرده، اکنون گرت ساوت‌گیت با خطر از دست دادن شغلش روبرو شده است.
صمد مرفاوی، سرمربی تیم جوانان ایران با وجود پیروزی 8 – 0 در برابر برونئی از موقعیت های زیادی که تیمش در این بازی از دست داد گله مند است.
امیر قلعه‌نویی می‌گوید بازیکنان گل گهر امروز به شکل عجیبی موقعیت ها را از دست داده‌اند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ