با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست های پر گلی داشتیم اما در همان بازی ها نیز حریف آسانی برای رقبایمان نبودیم و در واقع اکثر گل ها روی اشتباهات فردی بود
تیم گل گهر با گلی که دیروز عزت پورقاز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، شمار گل های خود را در این فصل از بازی ها به 5 گل رساند.
شمار گل های کوین یامگا و مهدی قایدی در تیم استقلال به 7 گل رسیده است. مهدی قایدی در مصاف با ذوب آهن در جریان بازی و یامگا طبق معمول از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.
نیمه اول دیدار رئال و لیورپول بدون گل تمام شد در حالی که هر دو تیم شانس های گلزنی خوبی داشتند. قرمزها بدون شک با سیو فوق‌العاده آلیسون روی ضربه وینیسیوس در بازی ماندند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که مهاجم جوان سرخپوشان پس از چند هفته توانست دوباره گلزنی کند و روی گل دیگری این تیم هم تاثیر مستقیم داشته باشد
تیم جوانان ایران در مصاف نخست در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با گل محمد امین حزباوی از روی نقطه پنالتی از سد قطر گذشت.
در ثانیه های پایانی بازی پرسپولیس – هوادار علیرضا بیرانوند جلو کشید تا روی ضربه ایستگاهی دروازه تیم هوادار را باز کند اما نشد!
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دروازه بانان هر دو تیم روی گل های رد و بدل شده اشتباه داشتند که سهم گلر استقلال بیشتر بود.
بعد از پذیرفته شدن گل تراکتور به استقلال از سوی داور اعضای تیم آبی پوش اعتراض های شدیدی را به وحید کاظمی انجام دادند.
مهدی قایدی امیدوار است که به طلسم 9 بازی ناکامی در تأثیرگذاری روی گل های استقلال پایان دهد.
گل‌محمدی می‌گوید روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گلهای بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.
اولین دربی قرن جدید چهارگل داشت که روی سه گل اشتباه دروازه‌بان های ملی‌پوش ایران یعنی حسینی و بیرانوند واضح بود. پرسپولیس بدون دو مهاجم خارجی‌اش، دربی ۹۹ را با دو ضربه سر گولسیانی بدون شکست پشت سر بگذارد.
دستیار کارلوس کی‌روش می گوید که حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران در جام ملت های آسیا، قطعی نیست.
استقلال در بازی با فولاد خوب فوتبال می کرد و موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما تنها از یکی از آنها بهره برد.
خط دفاعی استقلال در 7 بازی اخیر 5 بار مغلوب شده که یکی از گل های حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
کیلیان امباپه در فصل جاری هنوز موفق به ارسال پاس گل نشده و هفت گل او در لیگ فرانسه نیز روی پاس های نیمار و لیونل مسی به ثمر رسیده است.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.
اگر‌ انتقادی هست باید سازنده باشد نه از روی غرض؛ این ضعیف ترین شروع پرسپولیس در سال های اخیر بوده اما نمی‌توانیم بگوییم این تیم ضعیف بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ