بعد از گذشت یک ساعت از بازی رم و بایرلورکوزن سرانجام شاهد به ثمر رسیدن یک گل بودیم که ادواردو بووه آن را برای میزبان به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاقدم مهدی هاشمی‌نسب برای استقلالی‌ها خوش‌یمن بود و آبی‌ها برنده از زمین خارج شدند.
افتخاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز ۵۸۵ میلیون لیتر انواع بنزین (سوپر، یورو ۴ و معمولی) در استان البرز توزیع شده است، گفت: حجم توزیع انواع بنزین در استان البرز شامل بنزین یورو ۴ با بیش از ۱۳۴ میلیون لیتر، بنزین معمولی ۴۳۹ میلیون لیتر و بنزین سوپر به ۱۲ میلیون لیتر بوده است.
تویوتا پیشرفت‌ های هیجان‌ انگیزی را در عرصه باتری های خودروهای برقی اعلام کرده که به عمر باتری‌های طولانی ‌تر در اوایل سال 2026 اشاره می ‌کند. این پیشرفت در دو بخش رخ داده است: افزایش بهینه ‌سازی باتری ‌های لیتیوم - یون و پیشرفت در باتری‌ های حالت جامد برای خودروهای برقی.
بقایای کودکی خردسال در منطقۀ پین در شمال لهستان کشف شده که زیر پای چپ او قفلی مثلثی‌شکل وجود دارد. باستان‌شناسان معتقدند که این قفل نوعی طلسم برای جلوگیری از «بازگشت مرده» و آسیب زدن به زندگان بوده است.
جواد نکونام بعد از امضای قرارداد با استقلال دستان پدرش را بوسید.
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان به رسم احترام بر دستان پدر شهید محمد قنبری بوسه زد.
جارد بوون، زننده گل قهرمان وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، رفتار عجیبی با یک هوادار در جریان جشن قهرمانی داشت.
ادواردو بووه، ستاره جوان رم از ژوزه مورینیو تعریف کرد و گفت، باعث افتخارش است که برای این مربی پرتغالی بازی می‌کند.
هواداران استقلال امیدوار هستند که مهدی قایدی با درخشش دوباره در رقابت های جام حذفی، عامل قهرمانی این تیم لقب بگیرد.
روبرتو مانچینی، مربی تیم ملی ایتالیا، از دیدن ستاره‌های جوانی مثل ادواردو بووه و ویلفرید گنونتو خوشحال است و همچنین گفت در فینال لیگ قهرمانان هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
ادواردو بووه در نیمه نهایی لیگ اروپا با گل حساسی که به بایر لورکوزن زد، ورود باشکوهی به عرصه بزرگان داشت.
رئال مادرید بعد از اینکه از حملات سنگین سیتی جان سالم به در برد توانست در دقیقه 36 توسط وینیسیوس جونیور اولین گل بازی را بزند.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
خوشحالی مشترک ساپینتو و قایدی خیلی زود به حواشی مخابره شده از اراک پایان داد.
برخی رسانه‌ها از تعلیق مدیر پخش شبکه نسیم، برخورد با مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و تغییر تهیه‌کننده برنامه خبر داده‌اند که البته این اقدامات توبیخی، تاکنون به تایید رسمی مسئولان شبکه یا معاونت سیما نرسیده است.
میلاد سرلک با شروع نیمه دوم دیدار ایران برابر کنیا یکی از 4 بازیکن تعویضی امیر قلعه‌نویی بود.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
اگر هدف از تعیین سقف قیمت قطع سرمایه‌هایی بوده که روسیه برای راه اندازی ماشین جنگی‌اش از آن استفاده می‌کند محاسبه اشتباهی در مورد قیمت صورت گرفته است. قفل کردن قیمت فعلی نفت روسیه فشار زیادی بر کرملین وارد نخواهد کرد. حتی اگر با موفقیت اجرا شود ممکن است تاثیر مادی بر توانایی روسیه برای راه اندازی جنگ نداشته باشد.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو فردی که دیشب وارد دانشگاه شدند، نشانی دفتر بسیج را داشته‌اند. درب دفتر بسیج هم دیشب قفل نبوده و باز بوده است. این دو فرد وارد دفتر شده و دو بطری حاوی ماده اشتعال‌زا به سمت دفتر پرتاب می‌کنند و دفتر را به آتش می‌کشند. حدود ساعت ۷ صبح امروز دانشجویان بسیج از بروز آتش‌سوزی آگاه می‌شوند. البته در آن زمان آتش خاموش شده بود.
بوسه اشرف حکیمی بر سر مادر خود پس از پیروزی مراکش برابر بلژیک، توجه رسانه‌ها و کاربران توییتر را جلب کرده است.
روابط ایران و مصر در طول تاریخ همواره با فراز و نشیب‌های سیاسی همراه بوده است و در دهه‌های اخیر تلاش‌ها برای ارتقا روابط تاکنون ناکام مانده است.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت امین اسماعیل نژاد توضیح داد.
عقب‌گیر تیم ملی فوتسال پس از ثبت نخستین گل خود برای ایران در جام ملت‌ها آن را تقدیم به مردم ایران کرد.
رییس جدید فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب خود به میرشاد ماجدی و عزیز محمدی خسته نباشید گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ