مارکا و آاس امروز گزارش دادند که وینیسیوس به باشگاه رئال مادرید اطلاع داده که با وجود اتفاقات تلخ اخیر، قصد جدایی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
حسین قربانزاده اعلام کرد که جدایی حامد افضلی از عضویت هیئت مدیره استقلال قطعی است.
با وجود شایعات گسترده درباره جدایی آندره اونانا از اینتر، یک رسانه معتبر ایتالیایی می‌گوید سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با فروش اونانا مخالفت کرده است.
علی غلامی، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، با هشدار نسبت به تبعات جبران‌ناپذیر مسمومیت با مشروبات الکلی حاوی متانول، ضعف‌های نظام درمانی که به آمار بالای از کار افتادگی و مرگ مصرف‌کنندگان منجر شده را مورد نقد قرار می‌دهد و می‌گوید: این مسمومیت‌ها هیچ‌گاه بر اثر مصرف اتانول نیست.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
به نظر می‌رسد امید ابراهیمی به پایان کار خود در فوتبال قطر نزدیک شده و شاید به زودی شاهد خروج او از این کشور باشیم.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
مدافع ایرانی تیم آلتای اسپور با انتشار پستی اینستاگرامی به شایعات درباره جدایی خود از لیگ دسته یک ترکیه دامن زد.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس برمی‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس بر می‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
من دادیار کیفری بودم و ۷۰۰ زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.
خولین آلوارز هنوز سال اول حضورش در سیتی را نیز کامل نکرده ولی باشگاه قصد تمدید با او را دارد.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، از تصمیم ژوائو کانسلو برای ترک این باشگاه و پیوستن به بایرن مونیخ تمجید کرد.
ژوائو کانسلو آخرین فوتبالیستی است که نتوانست کار با پپ گواردیولا را تحمل کند و جدا شد. قبل از او ستاره های بزرگ دیگری هم قید کار با مربی اسپانیایی را زده‌اند.
سای جمهوری و نخست‌وزیرها، جاه‌طلبی و میل به باقی‌ماندن در قدرت کار را به جایی می‌رساند که آن‌ها از واگذاری داوطلبانه قدرت سر باز می‌زنند.» کالینسون در تحلیل خود جاسیندا آردرن را به جرج واشنگتن تشبیه می‌کند و می‌نویسد: «درست مانند امروز آردرن، جرج واشنگتن رییس‌جمهور ایالات متحده فهمید که در یک دموکراسی، سخت‌ترین کار به دست آوردن قدرت نیست بلکه دانستن زمان واگذاری آن است.»
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپوليس اکنون به دنبال تقویت خط حمله خود برای ادامه فصل است.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.
رییس انجمن مددکاران اجتماعی گفت: در آنجا تکلیفی که برای پلیس مبنی بر جمع‌آوری در نظر گرفته شده، زمانی است که کودک در جایی مشاهده شود که ممکن است برای او آسیب‌زا باشد و در مخاطره جدی قرار گیرد و اینطور نیست که پلیس از فردا در خیابان هر کودک کار و خیابانی را دید برای جمع‌آوری‌اش اقدام کند.
دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط زمانی و با این وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و تحریم‌ها، تفکیک وزارت صمت منطقی نیست.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ