جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس آگاهی کشور با مردم صبح سه شنبه ۳۰ خرداد در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در ارتباط با تحولات در مرز لبنان جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهد کرد.
شهردار تهران بیان کرد: ما در خصوص انتقال تجارب نیاز به ارتباط بیشتر با جامعه المصطفی و پیوستگی با آن داریم. امسال در بلژیک با شهرداران سایر شهر‌ها جلسه داشتیم و متوجه شدیم که چقدر می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم و انقلاب را منعکس کنیم. ما نیازمند ارتباط و انتقال تجربیات به سایر کلانشهر‌ها هستیم.
تقلب کنکوری در ذهن بسیاری می‌تواند مصداق‌هایی مانند خرید و فروش سوالات یا همراه آوردن وسائل ارتباطی در جلسه امتحان داشته باشد، اما به ذهن کمتر کسی رسیده که پای گریم برای جازدن کسی به جای دیگری به کنکور باز شود.
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس آگاهی کشور با مردم صبح سه شنبه ۳۰ خرداد در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ برگزار خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
شورای امنیت ملی روسیه به ریاست پوتین در ارتباط با حمله تروریستی به «بریانسک»، تشکیل جلسه داد.
نخستین جلسه ملاقات عمومی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با جمعی از افراد درخواست‌کننده در سامانه ارتباط مستقیم با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.
جلسه هیئت عمومی دیوان عالی کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده اصراری حقوقی تنفیذ طلاق برگزار شد.
سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با نحوه توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از جزئیات دیپلماسی اقتصادی در یک سال گذشته و شرایط ارتباطی و مبادلاتی ایران با سایر کشورها ارائه کرد.
در راستای اجرای سیاست‌های تعاملی سازمان مرکزی با شبکه تعاونی‌ها جلسه مشترکی با حضور نیکبخت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران و... برگزار شد.
وزارت اقتصاد نباید اهمال کاری خود را به دیگر دستگاه ها ارتباط دهد. آن‌هایی که به طور کامل به درگاه ملی مجوزها متصل شدند، چه تغییری در نظام صدور مجوزها ایجاد کرده اند که حال منتظر ادامه اتصال به درگاه ناقص مجوزهای کشور هستیم.
در نخستین نشست هم اندیشی در ارتباط با مسایل مرتبط با بودجه عمومی دولت برای سال ۱۴۰۲، موضوعات مهم و اثرگذار بودجه بر بازار سرمایه توسط کارشناسان ارشد بازار سرمایه مطرح و بررسی شد.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: در روز کنکور سوالات باز می‌شوند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند. اکنون هم وسایل ارتباط جمعی بسیار زیاد هستند و به صورت‌های گوناگون مانند عینک، پاک کن، ساعت و ... وارد جلسه آزمون می‌شوند. افراد می‌توانند با روش‌هایی که خودشان می‌شناسند سوالات را به بیرون از حوزه بفرستند.
رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشاء بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.
منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.
مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
مدیرعامل بنیاد باران گفت: ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی حضور نداشت و این دیدارها هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی و مشکلات امروز ندارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات مذاکره کننده ارشد کشورمان در کمیسیون، گفت: ارتباط ایران با اعضای ۱+۴ از طریق هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه دارد و موضوعات در حال گفت‌وگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ