رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که در محله سرآسیاب اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد. (عکس آرشیوی است.)
برای نخستین بار تصاویری از آغاز مراسم تنفیذ ریاست جمهوری شهید محمدعلی رجایی منتشر شده است این مراسم در ۱۱مرداد ۱۳۶۰ در حسینیه جماران برگزار شد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، تحت تدابیر شدید امنیتی، به کامرون سفر کرده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد شیطان صفتی که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده بود و در استان‌های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، خبر داد.
مهدی محمدنبی پیراهن شماره ۲۳ ایران را به رییس فدراسیون قرقیزستان اهدا کرد.
سرمربی تیم ملی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار جام جهانی قطر دیدار کردند.
اولین بار که پلیس یک سگ روباتی معرفی کرد، سه سال پیش (۲۰۲۰) بود که منتقدان، چنین روباتی را ترسناک و نامطلوب خواندند و به دلیل فشار منتقدان ضد سگ روباتی، این روبات نتوانست کار خود را شروع کند. اما اکنون رئیس پلیس نیویورک به این نتیجه رسیده است که وجود چنین روباتی برای حفظ امنیت شهروندان و همچنین نیروی پلیس ضروری است.
یک قرن از حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران برای برقراری نظم و جریمه رانندگان متخلف می‌گذرد؛ همان زمان که حدود ۶۰۰دستگاه اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در تهران وجود داشت و باید اقدامی برای ساماندهی و جلوگیری از شلوغی معابر انجام می‌شد.
مدیر پیشین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در سمت جدیدی مشغول به کار شد.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
آلبرتو فرناندز، رییس جمهور آرژانتین، نتوانست با بازیکنان این تیم پس از فتح جام جهانی 2022 عکس بگیرد.
هواداران همیشه در صحنه، کفش‌های جانی اینفانتینو در مراسم اهدای مدال سومی کرواسی را مسخره کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رییس سازمان خصوصی سازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
مهدی تاج در سفر به مالزی برای حضور در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را هم با رییس فدراسیون فوتبال چین برگزار کرد.
رییس فدراسیون فوتبال اولین سفر استانی خود را بعد از موفقیت در انتخابات انجام داد و به مازندران رفت.
علیرضا دبیر از زمان حضورش در مسند ریاست فدراسیون کشتی تفاوتی با مربیان تیم ملی نداشته است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و ... را دریافت و متواری می‌شد.
یکی از چالش‌های بزرگ مهدی تاج جلب اعتماد توده طرفداران پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: این بار شامل ۱۲ عدد قلیان برقی قاچاق بود که از مرز‌های جنوبی وارد کشور شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف قلیان‌های برقی که هر کدام ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ