فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار و ۵۵ چاشنی انفجاری از مخفیگاه‌های اعضای باند تروریستی ـ صهیونیستی خبر داد.
معاون شورای امنیت روسیه در واکنشی تُند به حمله تروریستی امروز به پل کریمه، گفت که تروریست‌های اوکراینی فقط زبان زور را می‌فهمند.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله تروریستی در سراوان بعد از حضور هیأت بلند پایه پاکستانی در مراسم افتتاح طرحهای‌ بازارچه مشترک مرزی، اقدامی هدفمندعلیه منافع ایران و پاکستان است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
گابریلیوس لاندس‌برگیس، وزیر امورخارجه لیتوانی در گفتگو با پایگاه خبری- تحلیلی آکسیوس مدعی شد که اتفاق نظر رو به افزایشی در میان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ایران وجود دارد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد باید در برابر تحرکات و اقدامات غرب رویکرد قاطعی در پیش گرفت.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باید از فعالیت گروه‌های تروریستی و افراطی در افغانستان که طبیعتاً بر امنیت ملی همسایگان اثرگذار خواهد بود، جلوگیری شود.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که موافقت با عضویت سوئد در ناتو مستلزم اجرای تعهدات ضد تروریستی این کشور است.
۱۴ مرد آزاد شده از چنگال گروهک تروریستی الشباب در اتوبوسی که از فرودگاه امام آن‌ها را به سمت چابهار می‌برد، نشستند. خبرنگار مهر آنها را همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که از سر گذراندند؛ باشد.
نماینده وزارت خارجه در منطقه آزادچابهار از آزادی ۱۴ صیاد چابهاری در بند گروه تروریستی «الشباب» سومالی خبر داد.
یک سیاستمدار آمریکایی، سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را بدترین سازمان تروریستی در جهان دانست.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بر لزوم انتقام سخت از عاملان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تاکید کرد.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کرد: قطعاً این شرارت‌ بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمران و طراحان آن باید منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز ملت ایران باشند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار شناسایی فوری آمران جنایت تروریستی در حرم شاه چراغ و برخورد قاطع با آنان شد.
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با هوشیاری کامل موفق شدند یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه را کشف و متلاشی کنند.
یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهکهای تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و متلاشی شد.
دولت قبل برای موضوع انتخابات لایحه‌ای داشته و مجلس نیز طرحی برای آن ارائه کرده است. لایحه دولت نیاز به نقاط تکمیلی دارد و مبنای ما در این رسیدگی، سیاست‌های کلی انتخابات است که این لایحه باید بر آن منطبق باشد. این مسائل چندین سال است بر زمین مانده‌اند بنابراین یکی از مسائل جدی ما تهیه این لایحه است.
منابع آگاه اعلام کرد: یک شرکت بیمه دولتی در روسیه حالا به اصلی‌ترین مرجع بیمه کشتی‌ها در این کشور تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ