با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، سرهنگ ضرغام آذین رئیس مرکز عملیات ویژه آگاهی کل کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مرد با معرفی خود به عنوان سرهنگ و سرگرد پلیس مبارزه با مواد مخدر، در یکی از بوستان‌های غرب تهران گروگانگیری کردند.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج و شناسایی شد.
صحبت های «ثریا عبداللهی» مشهور به سرهنگ ثریا مادر یکی از منافقین که فرزندش همچنان در کمپ اشرف حضور دارد را مشاهده می‌کنید.
سرهنگ علیفر گزارشگر فوتبال در برنامه اعجوبه‌ها گفت: از دو چیز در فوتبال عصبانی می‌شوم، یکی دفاع خطی و دیگری پپ گواردیولا است. در زندگی‌ام یک بار هم ماهی نخورده‌ام.
کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم و کیف همراهش در برابر مهرهای جعلی پلیس و برگه‌های احضاریه و... قرار گرفتند و زن ۵۰ ساله به شیادی خود در لباس پلیس اعتراف کرد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که با استفاده از لباس نظامی درجه سرهنگ دومی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.
داور چهارم دربی پایتخت بعد از پایان این مسابقه از دنیای قضاوت خداحافظی خواهد کرد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
فرمانده کل ارتش با صدور پیام، درگذشت سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب را تسلیت گفت.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی: خبر عروج رزمنده‌ی قهرمان، بزرگ‌مرد بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب موجب تأسف و تألم خاطر شد. مرحوم شریف‌النسب از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب بود که در تشکیل و حرکت فعالانه کمیته انقلاب ارتش در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و شناسایی و انتصاب افسران مومن و شایسته برای سه مقطع مهم پیروزی و تثبیت انقلاب و ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی، نقشی تعیین کننده داشت.
پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرد. اما از آنجایی که به گفته شاهدان ضرباتی به قفسه سینه وی وارد شده بود دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری حضور داشتند و شناسایی ضارب صادر شد. همچنین بازپرس سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل درگیری و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد.
جناب سرهنگ انتخابات فدراسیون را باخت، سربازها را به پادگان برگرداند!
رژیم صهیونیستی خودروی حامل شهید جعفری را در مسیر بازگشتش به دمشق مورد هدف قرار دادند و آن شهید به منطقه حضرت زینب منتقل داده شد و به مدت دو روز تحت مراقبت‌های ویژه بود.
سرهنگ علاء عیدانی در جریان درگیری با گروه تروریستی داعش، پس از گام برداشتن بر مین دو چشم خود را از دست داد. با این حال او به زندگی روزمره خود در بغداد پایتخت عراق ادامه می دهد و طبق معمول کارش را نیز انجام می دهد. علاء در معاونت مطبوعاتی وزارت دفاع به کار خود ادامه می‌دهد.
بر اساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان، چهار نفر از عوامل دخیل در شهادت «سرهنگ حسین یوسفی» دستگیر شده‌اند.
علیرضا علیفر معتقد است گواردیولا یک سرمربی ناآگاه است و باید در کنار زمین توپ جمع کند!
سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس مرکز صدور مجوز‌های پلیس راهور تهران اظهار کرد: ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشاره دارد که نصب یا الصاق هرگونه آگهی و تصویر بر روی بدنه داخلی یا خارجی خودرو از جمله شیشه‌ها ممنوع است و تنها در صورتی اجازه این کار را دارد که ضوابطی را رعایت کند تا میزان خطرپذیری ناشی از آن به حداقل برسد؛ از جمله این ضوابط می‌توان به عدم استفاده از کلمات لاتین یا استفاده معادل‌های فارسی به اختصار اشاره کرد.
مهاجم پیکان تهران می گوید مدافع ذوب‌آهن روی او در وقت های اضافی خطای پنالتی انجام داده اما داور مسابقه از آن گذشته است.
پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اهم پرونده‌های این پلیس در ایام گذشته از دستگیری یک سردار و یک سرهنگ قلابی، دستگیرشدن باند سرقت لوازم خودرو و ... خبر داد.
دفاع جانانه و پرشور سخایی از مصدق باعث شد دشمنان زیادی پیدا کند اما در عین حال، به ملی گرایان و اعضاء دولت مصدق نزدیک شد. مصدق او را به ریاست گارد محافظان مجلس شورای ملی منصوب کرد. وی در این سمت نقش مؤثری در حفاظت از جان مصدق در مجلس در برابر مخالفان و منتقدان ایفا کرد.
سرهنگ ضرغام آذین گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپو مقادیری مواد مخدر در منزلی در محدوده تهرانپارس باخبر شدند.
طبق برنامه‌ای که بانک مرکزی در دستور کار قرار داده است، اضافه برداشت بانک‌ها از منابع بانک مرکزی در راستای مهار تورم کنترل می‌شود.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ