معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی فاز اول سامانه صدور کارنامه عملکرد تربیتی مدارس و دانش آموزان کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
اخیرا سازمان شیلات ایران درخواست‌هایی را برای صدور مجوز ازسرگیری صید ترال به سازمان محیط‌زیست ارائه داده است و به نظر می رسد پس از دو سال وقفه صید ترال به صورت چراغ خاموش آغاز شده است.
وزارت امور خارجه روسیه امروز از راه‌اندازی صدور روادید الکترونیکی برای شهروندان ۵۲ کشور از ۱۰ مرداد خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش از آغاز صدور نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد.
اهواز- سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان از صدور مجوز صید ماهی حلوا سفید در صیدگاه‌های استان‌های خوزستان و بوشهر خبر داد.
میامی- استاندار سمنان در واکنش به اظهار نظر نماینده خراسان شمالی در مجلس پیرامون بازگشایی معدن شاهوار با موافقت استانداری سمنان گفت: این حرف نادرست و خبرسازی بیش نیست.
قاضی آمریکایی امروز با صدور دستوری آغاز محاکمه ترامپ در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه را از ۲۳ مرداد ماه تعیین کرد.
در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که روند صدور روادید الکترونیکی حجاج آغاز شده و تاکنون چند هزار ویزا اخذ شده است.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره صدور روادید الکترونیکی اظهار کرد: صدور نخستین روادید الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز برای عوامل اجرایی و حجاج بیت‌الله الحرام آغاز شد.
دپارتمان مجوز باشگاهی فدراسیون بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده از طرف باشگاه ها را آغاز کرد.
وزارت‌خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای از آغاز روند تخلیه اتباع فلسطینی از سودان به دلیل تشدید درگیری‌ها و ناآرامی‌ها در این کشور خبر داد.
از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع سال جاری از سوی سعودی‌ها آغاز می‌شود و ایرانیان نیز همچون سایر کشور‌ها از طریق سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.
دکتر عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک گفت.
اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: اعضای هیئت ممیزه تعیین شده است تا رتبه نهایی معلمان را مشخص کرده و پس از تأیید رتبه‌های واقعی احکام مربوطه صادر شوند.
وزارت دفاع بلاروس امروز با صدور بیانیه ای از آغاز رزمایش هوایی مشترک میان نیروهای این کشور و نیروهای روسیه خبر داد.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آغاز فرآیند صدور گواهینامه فنی در حوزه ادوات ریلی در مرکز تحقیقات خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:فرایند صدور پروانه در محله نفرآباد آغاز شده است و امیدواریم طرح‌های نوسازی در یک زمان کوتاهی منجر به رونق در این محله شود.
سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ۲۵ آبان آغاز می‌شود.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳۰ آبان ماه خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه با صدور بیانیه ای از آغاز مانور نظامی یک‌هفته‌ای، در مناطق شمالی اراضی اشغالی هم‌مرز با لبنان خبر داد.
وزیر کشور با اشاره به رونمایی از کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه گفت: موضوعاتی که طی چند ماه اخیر با آن مواجه بودیم گلایه‌هایی از سوی برخی هموطنان بوده که عنوان کردند در طی این سال‌ها فاقد شناسنامه و کارت شناسایی هستند و این در حالی است که آن‌ها مدعی هستند که ایرانی هستند، اما به دلیل نداشتن شناسنامه و کارت ملی از دریافت تسهیلات دولتی بی‌بهره بوده‌اند که در همین زمینه صدور کارت شناسایی موقت تا رسیدگی به پرونده این افراد کار قابل تقدیری است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد.
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از آغاز اعتصابات بیش از ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.
«کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان» با صدور اطلاعه شمار یک خود اعلام کرد: میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ