خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد اما از آنها خواست تا تغییرات مثبت تیمش را فراموش نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا میرزایی، هافبک مصدوم استقلال، در حالی که از داوری دربی به شدت عصبانی بود از عملکرد هم تیمی هایش در برابر انتقاد هواداران دفاع کرد.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
فرانک لمپارد بعد از برد 3 بر یک چلسی مقابل بورنموث سعی کرد کلیشه‌ای و در چارچوب حرف بزند، مبادا تیمش را که تازه دارد بحران را پشت سر‌می‌گذارد، وارد جنجال جدیدی کند.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: به خاطر هواداران هم که شده است باید دربی روز یکشنبه را پیروز بشویم.
افشین پیروانی می‌گوید باید بازی پیکان و پرسپولیس در حضور هواداران برگزار شود.
گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس در این بازی تسلط خوبی به توپ داشت و توانست برنده شود.
هواداران رئال مادرید می‌گویند میسون مونت از چلسی باید به دلیل تکل خشن روی پای دنی کارواخال اخراج می‌شد.
سرمربی آلومینیوم گفت که تیم او برای موفقیت، باید 90 دقیقه تمرکز کافی و کامل در بازی داشته باشد.
بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
سرمربی تیم کلی فوتبال ایران می‌گوید هواداران فوتبال ایران باید به بازیکنان تیم‌ملی افتخار کنند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
شعار هواداران رئال درپایان ال‌کلاسیکو؛ ژاوی باید بمونه!
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
به نظر می‌رسد که هواداران بایرن مونیخ همچنان از نحوه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از این تیم ناراحت هستند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش نتایج خوبی تا پایان هفته چهارم کسب کرده است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.
هوادار تهران در هفته چهارم لیگ برتر در تبریز برابر تراکتور قرار خواهد گرفت.
سرمربی ملوان با تمجید از تیم رقیب خود در بازی فردا، ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران موفق شوند به نتیجه دلخواه دست یابند.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و ۳ نماد از اعلامیه پذیره نویسی عمومی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ