سرمربی آلومینیوم گفت که تیم او برای موفقیت، باید 90 دقیقه تمرکز کافی و کامل در بازی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را در سکوت سکوهای طرفداری ببرد.
مربی هوادار می‌گوید این تیم سابقه بازی مقابل هواداران پرسپولیس را دارد و اعضای تیم هوادار دوست داشتند بازی با تماشاگر باشد.
هواداران بارسلونا بعد از بازی هفته آینده مقابل مایورکا باید با ورزشگاه نوکمپ برای مدتی نسبتا طولانی خداحافظی کنند.
فرانک لمپارد بعد از برد 3 بر یک چلسی مقابل بورنموث سعی کرد کلیشه‌ای و در چارچوب حرف بزند، مبادا تیمش را که تازه دارد بحران را پشت سر‌می‌گذارد، وارد جنجال جدیدی کند.
براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد اما از آنها خواست تا تغییرات مثبت تیمش را فراموش نکنند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان برتری مقابل پورتو را به هوادارانی تقدیم که با وجود سفر به پورتو نتوانستند وارد ورزشگاه دراگائو شوند.
ایمان عالمی، دستیار ساکت الهامی، درمورد وضعیت تیم‌شان و غایبین پرتعداد هوادار توضیح داد.
بازگشت احمد گوهری به ترکیب پرسپولیس با پیروزی این تیم مقابل نفت آبادان همراه بود تا اکنون کادرفنی برای بازی این هفته مقابل هوادار تهران به دنبال جمع بندی برای انتخاب گلر باشد.
بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟
سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
تیم هوادار در جریان بازی دوستانه با استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا نشان دهد هم چنان می تواند یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر باشد.
خسرو حیدری دستیار ساپینتو پس از بازی مقابل هوادار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.
شاهرخ بیانی می‌گوید هوادار می‌خواهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را مقابل استقلال داشته باشد.
سرمربی سابق تاتنهام در تضادی آشکار با فضای هواداری فوتبال انگلستان به حمایت از مدافع منچستریونایتد پرداخت.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی اعلام کرد که به خاطر هواداران باید در این بازی به پیروزی برسند.
عزت الله پورقاز باید با پیراهن هوادار مقابل تیم سابقش بازی کند.
رونالدو برای ادای توضیحات در مورد ضربه به دست نوجوان هوادار اورتون در بازی فصل گذشته منچستریونایتد مقابل اورتون در گودیسون پارک، باید به اتحادیه فوتبال انگلیس برود.
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
روزی طلب، هافبک هوادار امیدوار است پیروزی هفته اول مقابل آلومینیوم آغاز مسیری برای پیروزی‌های این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ