کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابتهای انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است تصمیم‌گیری درستی درباره او از سوی کمیته انضباطی انجام می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: هرگونه تصمیم‌گیری درباره اوکراین بدون مشارکت مسکو در نشست جده بی‌معنی است.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
معاون گردشگری کشور گفت: طرح پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی مبنی بر لغو روادید یک طرفه با ۶۰ کشور توسط وزارت امورخارجه و نهادهای ذیربط در حال بررسی است.
این عضو کمیته فنی استقلال ادامه داد: ما همه جوانب را باید در نظر بگیریم. من نظرم این است که تا ۲۴ ساعت آینده باید تصمیم‌گیری شود چون دیر شده و در حال از دست دادن زمان هستیم. در هر صورت ما هم به یک جمع‌بندی در جلسه رسیده‌ایم.
رییس کمیته برگزاری مسابقات می‌گوید تصمیم‌گیری در مورد بازی پیکان و پرسپولیس به زودی انجام خواهد شد.
رییس فدراسیون کاراته بر برخورد قانونی با مسببان اتفاقات تلخ رقابت های انتخابی تیم ملی تاکید کرد و گفت: کمیته انضباطی هر رایی صادر کند از آن تمکین می‌کنیم.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) بدون توجه به نظر کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) درباره روسیه و بلاروس تصمیم‌گیری خواهد کرد.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابتهای انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها از تصمیم‌گیری برای تشکیل یک کمیته اجرایی برای تقویت میان دولت و شورای عالی استان‌ها در موضوع آلودگی هوا خبر داد.
وزیر نفت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ساخت ۴۰ تا ۵۰ جایگاه سوخت و سی‌ان‌جی در این استان طی نشستی در استانداری مطرح و در صورت تصویب در شورای اقتصاد کمبود در این زمینه برطرف می‌شود.
احمد وحیدی در واکنش به تعطیلی‌های مکرر مدارس گفت: تعطیلی مدارس موجب شد به دولت پیشنهاد دهیم تا استانداردهایی که براساس آن گروه‌های اضطرار استان‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند را کمی تغییر دهیم.
با اعلام دبیر کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال در خصوص خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی امید تصمیم‌گیری خواهد کرد.
طبق اخبار رسیده، تصمیم‌گیری در مورد انتقال فدراسیون فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت بررسی‌های بیشتر به تعویق افتاد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ و متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند. باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جا‌های دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می‌شود و ایشان صرفا مجری است.
معاون وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران بتواند در آینده نتایج بهتری بگیرد.
رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه از عملکرد تیم‌های ملی تکواندو در رقابت های جهانی مکزیک رضایت دارد، گفت: تصمیم‌گیری درباره کادر فنی تیم‌های ملی بر عهده کمیته فنی خواهد بود.
زارع‌پور گفته برای فیلتر کردن هر سایت معمولی، کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیر نهایی است و وزارت ارتباطات تنها یک عضو این کمیته است
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا تشکیل جلسه می‌دهد که قرار است پیرامون دو مسئولیت مهم در این کمیته و متصدیان آن تصمیم‌گیری لازم انجام شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع محدودیت اینترنت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ جدید عوارضی‌ها به کمیته‌ای برای بررسی‌ها ارسال شده و ما اسناد و جداول پیشنهادی را به این کمیته برای تصمیم‌گیری ارسال کرده‌ایم.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از احتمال تغییر دوباره در لیست نامزدها تا روز قبل از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ