روزبه چشمی تاکید کرد که آنها تا روز آخر لیگ برای قهرمانی لیگ خواهند جنگید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: براساس پروتکل‌ مسابقات قهرمانی مردان آسیا، تا آخر وقت امروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) باید تمامی تیم‌ها وارد ارومیه شوند.
کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
کیم مین جائه، مدافع جدید بایرن مونیخ در باره علاقه خود به تیم قبلی‌اش صحبت کرده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تلاش بر این است که بتوانیم تا اواخر شهریور ماه مصوبات مجلس شورای اسلامی در لایحه برنامه هفتم را به شورای نگهبان ارسال کنیم.
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
«در‌ هفته پایانی هر تیمی تلاش می‌کند تا با دستان خودش سرنوشتش را رقم بزند و مس کرمان تعیین‌کننده قهرمان فصل نخواهد بود.»
شهریار مغانلو از فرصت استثنایی خود در ورزشگاه نقش جهان نهایت بهره را برد و جای رضا اسدی را در صدر جدول گلزنان گرفت.
به جز ناپولی که عنوان قهرمانی سری آ را در دست گرفته است در سایر لیگها رقابت برای عنوان قهرمانی ادامه دارد و شاید تا روز آخر طول بکشد
پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان این تیم را تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جلو برد.
هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تاتنهام تا پایان فصل قادر به بازی نخواهد بود و چهار مسابقه آخر تیمش در این فصل را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم تا لحظه آخر برای کسب عنوان قهرمانی و شادی هواداران تلاش خواهد کرد.
آرسنال با تساوی 3-3 مقابل ساوتهمپتون، تیم آخر جدول، متوقف شد تا صدر را به سیتی تعارف کند.
سرپرست استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی با همراهی بانک شهر ظرف دو سه روز آینده خبر داد.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
سرمربی پرتغالی استقلال گفت که خوشحال است تیمش توانسته پس از چهار سال، اولین بازی سال را برنده شود.
سرپرست تیم فوتبال امید اعلام کرد سرمربی این تیم از بین یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی تا آخر این ماه انتخاب خواهد شد.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
تیم فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر استرالیا شکست خورد تا کارش برای صعود از مرحله گروهی به بازی آخر مقابل ویتنام کشیده شود.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، می‌گوید حسرت قهرمان نشدن با ناپولی تا زمان مرگ همراهش خواهد بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست 1-0 از مایورکا گفت امیدهای رئال برای قهرمانی در لالیگا تمام نشده و آنها تا لحظه آخر خواهند جنگید.
کاپیتان پرسپولیس می گوید که ما باید مسیر خودمان را برویم و به سایر دیدارها کاری نداشته باشیم.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ