مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، می‌گوید حسرت قهرمان نشدن با ناپولی تا زمان مرگ همراهش خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مازندران امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود.
اشتباه بزرگ قوام آن اعلامیه تهدید آمیز بود که مشخص نشد چه کسی برای او نوشته بود: «چنان که در گذشته نشان داده‌ام بدون ملاحظه از احدی و بدون توجه به مقام و موقعیت مخالفین، کیفر اعمال‌شان را کنار می‌گذارم. حتی ممکن است تا جایی بروم که با تصویب اکثریت پارلمان دست به تشکیل محاکم انقلابی زده روزی صد‌ها تبهکار را از هر طبقه به موجب حکم خشک و بی شفقت قانون قرین تیره روزی سازم. به عموم اخطار می‌کنم که دوره عصیان سپری شده روز اطاعت از اوامر و نواهی حکومت فرا رسیده است. کشتی‌بان را سیاستی دیگر آمد.»
ظریف: روس‌ها گفتند اجازه نمی‌دهیم ایران برای بوشهر سوخت تولید کند؛ تا روز آخر تلاش کردند که نشود.
ساری- سالانه شماری از مردم در استان‌های مختلف به دنبال مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست می‌دهند و این سریال هر سال تکرار می‌شود؛ موضوعی که نیازمند هشدار و آگاه‌سازی است.
وزیر ورزش و جوانان می گوید که از سازمان خصوصی سازی درخواست کرده که برای تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، تا آخر خرداد ماه صبور باشند.
مهم‌ترین کانون‌های شناخته شده نوع "آنتروپونتیک" بیماری سالک در حال حاضر کرمان، بم و مشهد هستند؛ البته نوع "آنتروپونتیک" در نیشابور، قم، شیراز، یزد، سبزوار و پل دختر و به طور تک‌گیر در سایر مناطق کشور هم شناسایی شده‌اند.
لاتزیو با نتیجه 1-0 از سد اودینزه گذشت تا رتبه سومی خود در سری آ را مستحکم کند.
لاتزیو امشب مقابل میهمان خود لچه به تساوی 2-2 رسید تا در آستانه از دست دادن رتبه سوم سری آ قرار بگیرد.
به جز ناپولی که عنوان قهرمانی سری آ را در دست گرفته است در سایر لیگها رقابت برای عنوان قهرمانی ادامه دارد و شاید تا روز آخر طول بکشد
اینتر بازی باخته نیمه اول برابر لاتزیو را 3-1 برد تا ناپولی امروز با کسب یک امتیاز برابر سالرنیتانا جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کند.
مائوریتزیو ساری برای ناپلی‌ها یک قهرمان است. او سال 2018 ناپولی را تا مرز قهرمانی در سری آ پیش برد ولی حالا می‌تواند جلوی جشن قهرمانی زودهنگام‌شان را بگیرد.
رئیس سازمان اورژانس گفت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب، ۲۵۶۲ نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.
سردار رادان گفت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.
استقلال تا ساعاتی دیگر به منظور بازی با نساجی راهی ساری و از آنجا راهی بابلسر می شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: طبق تعهد وزارت صمت، خودروسازان باید تا پایان سال از شمول قیمت گذاری دستوری خارج شوند، در صورت عدم انجام این تعهد امکان فروش سهام تودلی خودروسازان وجود ندارد.
ساری- پس روی و کاهش تراز آب دریای خزر و آب های ورودی به تالاب میانکاله سبب شده تا فرودگاه بین المللی درناها با خشکی دست و پنچه نرم کند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: لازم است مالکان خودرو‌های سواری، جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت خود تا آخر سال ۱۴۰۱ حداقل یک بار سوخت گیری انجام دهند تا کارت سوخت آن‌ها باطل نگردد.
کاپیتان پرسپولیس می گوید که ما باید مسیر خودمان را برویم و به سایر دیدارها کاری نداشته باشیم.
تیمور صیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما ملاقاتی با فرزندتان داشته‌اید، گفت: با بچه‌ام ملاقات داشتیم نمی‌شود دروغ گفت. همیشه زنگ می‌زند. اما تا سری آخر که حکم صادر کردند، نگذاشتند وکیل بر سر پرونده برود این اواخر یک لایحه روی پرونده گذاشته است
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که در مبارزه برگشت با بانک شهر از تیم اصلی‌اش استفاده نخواهد کرد.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که در مبارزه برگشت با بانک شهر از تیم اصلی‌اش استفاده نخواهد کرد.
ساری- مربی تیم مس کرمان با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ امسال و ضرر تیمش در بازی‌های گذشته گفت: درخواست داریم تا با تدابیری بهتر اشتباهات داوری در بازی‌ها کمتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ