سرمربی پرتغالی استقلال گفت که خوشحال است تیمش توانسته پس از چهار سال، اولین بازی سال را برنده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی با نیوکسل از طرفداران سیتی درخواست کرد سکوهای ورزشگاه اتحاد را خالی نگذارند.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
وقتی ما از خودی و غیرخودی حرف می‌زنیم، همین موضوع است. چطور است که ما وزیر اهل سنت نداشته باشیم؟ تقسیم جامعه به گروه خودی و غیرخودی و عده‌ای را غیرشهروند دانستن نتیجه‌اش همین می‌شود. ما در این کشور چند میلیون اهل سنت داریم، اما در کجای سیستم حضور دارند؟ اقلیت‌های دینی دیگر کجا قرار دارند؟ این افراد توسط کدام جریان کنار گذاشته شده‌اند؟ پاسخ مشخص است، توسط جریانی که دگماتیسم فکری دارد. موضوع تفاوت نسلی هم کاملا درست است.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا به بازیکنانش در آستانه دیدار حساس با الوحده در لیگ امارات هشدار داد.
UWW با انتشار فیلمی از لحظات باشکوه استقبال مردم از حسن یزدانی، کپشن زیبایی برای پست اینستاگرامی خود نوشت.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به وفور کالا در بازار، گفت: در ۲۰ روز اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت حبوبات و برنج خارجی ۱۰ تا ۱۲ گران شد اما باقی کالاها تغییر قیمتی نداشته اند.
«چندین سال است که مدام می‌گوییم با روسیه روابط استراتژیک داریم درحالی که روس‌ها هیچ وقت این کلمه را به کار نبردند. چرا به کار نمی‌برند؟ برای آنکه اصلا قائل به چنین سطحی از روابط با ایران نیستند. اینکه ایران و روسیه دو قرارداد با هم امضا کرده‌اند و همکاری دفاعی خوبی هم در سوریه داشته‌اند را نمی‌توان روابط استراتژیک نامید. روابط ایران با روسیه حتی در حد شراکت راهبردی نیست چه برسد به اتحاد استراتژیک.»
نایب رییس باشگاه اتحاد کلباء ضمن حمایت از فرهاد مجیدی شایعات مطرح شده درباره این مربی ایرانی را تکذیب کرد.
سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره مشارکت ایران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است، مدعی شد که درصورت ادامه حمایت ادعایی تسلیحاتی ایران از روسیه، تحریم‌های بیشتری علیه تهران وضع خواهد شد.
آندره‌آ آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس، با انتشار پیامی اعلام کرد که چاره‌ای جز استعفا برای هئیت مدیره این باشگاه نمانده بود.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می‌گوید که مسابقه با عجمان، بسیار سخت و پرفشار خواهد بود.
«آالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان اعلام کرد: «به‌طور فشرده در حال کار روی بسته تحریمی جدید بوده و تصمیم داریم هفته آینده آن را به تصویب برسانیم».
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید: از طریق تمرینات تیم، متوجه تمایل و انگیزه بالای بازیکنان به پیروزی شدم.
«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از نظر اروپا اغتشاش خوب و بد داریم،گفت: امیدواریم اتحادیه اروپا رفتار و سیاست معقولی نسبت به ایران داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از نظر اروپا اغتشاش خوب و بد داریم،گفت: امیدواریم اتحادیه اروپا رفتار و سیاست معقولی نسبت به ایران داشته باشد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه جلسه مشترک با مقامات رژیم صهیونیستی تصریح کرد که بروکسل و تل‌آویو درباره توافق هسته‌ای ایران با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید اگر آنها از موقعیت هایشان استفاده می کردند، نتیجه بهتری رقم می خورد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما ۴۰۰ هزار راننده تاکسی داریم که به صورت راننده اصلی و راننده کمکی در حال فعالیت هستند و از این ۴۰۰ هزار راننده تعدادی بیمه تأمین اجتماعی هستند و تعدادی هم تحت پوشش بیمه‌های دیگر قرار دارند و یا بازنشسته شدند و نیازی به بیمه ندارند.
سخنگوی سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا: ما متن نهایی را در اختیار داریم. حال باید اینباره تصمیم‌گیری شود. پاسخ "آره یا نه" است. ما از تمامی طرفین انتظار داریم تا بسیار سریع در اینباره تصمیم‌گیری کنند.
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه فراوانی کالا داریم اما تقاضا کاهش یافته و رکود سنگین است، توضیحاتی را در مورد قیمت برنج ارائه کرد.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ