گرچه این اتفاقات قطعاً مورد تأیید باشگاه استقلال نیست، اما عجیب این است ظرف ۴۸ ساعت گذشته شبکه‌های معاند جمهوری اسلامی و برانداز، با وام گرفتن از این اتفاقات، دائم در حال سم‌پاشی علیه مدیریت باشگاه استقلال هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت‌به مصاحبه امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، واکنش نشان داد.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال نسبت به اظهارات جواد نکونام رمربی استقلال واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
سرپرست باشگاه استقلال از صحبت پیرامون اتفاقات جنجالی تمرین روز پنجشنبه آبی‌پوشان خودداری کرد، اما به نظر می‌رسد این مسئله را ساختگی می‌داند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید از حضور برخی افراد غیرمرتبط با باشگاه استقلال در کنار زمین بی اطلاع بوده است.
اتفاقات و جنجال های روز گذشته در محل تمرین استقلال، با واکنش کمیته انضباطی همراه شد.
باشگاه استقلال نسبت به اخباری درخصوص یک تبلیغ غیرمجاز در مراسم معارفه نکونام واکنش نشان داد.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران نامه منتسب به این نهاد در خصوص استعلام باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.
یکی از دغدغه‌های مهم سرمربی استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس مرتفع شده است.
برنامه جنجالی شب گذشته فوتبال برتر بی‌تردید از سمت‌های مختلف بدون واکنش نخواهد ماند.
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
هواداران استقلال هر چقدر هم با خطای پنالتی سیاوش یزدانی کنار بیایند، خنده‌های او پس از این اتفاق را درک نمی‌کنند.
محمود فکری، سرمربی سابق استقلال، به حواشی پیرامون این تیم و شایعاتی که پیرامون کم کاری برخی بازیکنان وجود دارد، واکنش نشان دهد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
حمید حاج ملک، داور دیدار استقلال و فولاد به ادعای استقلالی‌ها مبنی بر گرفته نشدن ۴ پنالتی واکنش نشان داد.
اواخر این مسابقه در صحنه پنالتی منجر به گل برتری آبی‌پوشان پایتخت درگیری بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم سبب اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و سعید الهویی مربی گل گهر شد.
او در در مورد صحبت‌های جواد خیابانی مبنی بر دوپینگ بازیکنان استقلال در دهه ۵۰ ادامه داد: جواد خیابانی است دیگر! دنبال فالوئر می‌گردد.
حالا لیگ برتر فوتبال ایران به رقابت های جذابی برای رسانه های پرتغال تبدیل شده است و این به سبب حضور ساپینتو در استقلال و مورایس در تیم سپاهان است.
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تخلف سرمربی تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رسیدگی می‌کند.
در واقع نه هواداران پرسپولیس از این انتقال استقبال خواهند کرد و نه یحیی گل محمدی شاگرد سابقش را می‌خواهد. به این ترتیب رمضانی در صورت جدایی از استقلال باید دنبال تیم دیگری بگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ