کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال دیدار برابر ملوان را سخت دانست و گفت: مدیریت باشگاه باید بتواند خواسته های کادر فنی را برآورده کند و نفراتی که مد نظرش است را در اختیارش قرار دهد.
ملوان برای جبران شکست خانگی هفته اول کار دشواری دارد و باید در تهران بتواند از استقلال امتیاز بگیرد.
جواد نکونام برای حضور روی نیمکت استقلال در هفته دوم لیگ برتر باید در ایفمارک حاضر شود.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید تنها هدف این تیم پیروزی در سه بازی آینده و کسب سهمیه آسیایی است.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
استقلالی‌ها برای سومین‌بار در فصل جاری باید به مصاف ملوان بندرانزلی بروند.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی ها روز بسیار خوبی را مقابل ملوان سپری کردند و به یک برد خوب دست یافتند، گفت: استقلال هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برد بزرگ را به هواداران تقدیم می کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
سرمربی استقلال می گوید که باید تحرک زیاد داشته باشیم و سریع بازی کنیم و وقتی هم فرصت داشتیم، گل بزنیم.
استقلال و ملوان در شرایطی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند که دو تیم هشت بار در این رقابت ها با هم بازی کرده اند.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و استقلال باید در این مرحله با ملوان بندرانزلی دیدار کند.
نکونام می‌گوید ملوان تیم خوبی است که یک نیمه هم استقلال را شکست داد.
نکونام می‌گوید ملوان تیم خوبی است که یک نیمه هم استقلال را شکست داد.
کارشناس داوری گفت: حرکت سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر ملوان غیراخلاقی و غیرحرفه ای بود و باید اخراج می‌شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.
کمی دردناک است، ملوان بعد از سال های سال به لیگ برتر بازگشته و حال باید در استادیوم پیر انزلی که نامش شده سیروس قایقران در غیاب تماشاگر! پذیرای استقلال باشد.
دو تیم استقلال و ملوان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر باید به مصاف یکدیگر بروند.
دروازه‌بان باتجربه ملوان بندرانزلی مدعی است که در جدال حساس برابر استقلال به دنبال امتیاز خواهند بود و حریف آسانی برای ساپینتو و تیمش نیستند.
ملوانی‌ها باید ظرف امروز (شنبه) و فردا درباره نواقصی که به ورزشگاه تختی گرفته شده بود، به ما نامه بدهند تا در صورت رفع این نواقص، نماینده سازمان لیگ برای نظارت به انزلی سفر کند.
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: ملوان به لیگ برتر متعلق بود و جایش در این لیگ خالی بود و خوشحالم که دوباره برگشتیم.
توسعه ظرفیت پتروپالایشی سال هاست در دولت‌های مختلف نادیده گرفته شده و صرف اینکه کشور‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری یا فاینانس چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، این طرح‌ها جلو نرفته‌اند. با روی کار آمدن وزارت نفت دولت جدید انتظار می‌رفت پتروپالایشگاه به یک سیاست صنعتی اولویت‌دار دولت تبدیل شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ