پایان جنجال بازی همزمان با رد نامه استقلال و سپاهان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
ارلینگ هالند و بن وایت پس از اینکه منچسترسیتی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد تا گامی بزرگ به سمت حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بردارند، در انتهای بازی با هم درگیر شدند.
علیرضا بیرانوند با اشاره دست در پایان بازی عجیبترین خوشحالی شهرآورد را رقم زد.
فاکوندو مدینا، مدافع آرژانتینی لانس که بابت اظهاراتش پیش از بازی با پاریس جنجال به پا کرده بود، محتوای مکالمه خود با مسی در پایان بازی را فاش کرد.
منچستریونایتد به میسون گرین‌وود اعلام کرده به خاطر هشدار شرکای تجاری حداقل تا فصل آینده نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.
لحظاتی بعد از پایان دربی جنجالی ایتالیا داور بازی یک بازیکن از هر دو تیم را با کارت قرمز جریمه کرد.
بازی این هفته پرسپولیس سپاهان احتمالا بار دیگر جنجالی خواهد شد.
دیدار استقلال و مس کرمان اگرچه با پیروزی استقلال به پایان رسید اما اعتراض این تیم به داوری بازی را به همراه داشت.
بلافاصله بعد از پایان بازی های فولاد و پرسپولیس در هفته هیجدهم بازی ها کمیته انضباطی مدیران و سرپرستان دو تیم را به فدراسیون فوتبال دعوت کرد.
دعوای لفظی گل‌محمدی و علوی در پایان بازی جنجالی بین فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر ایران
بازی تیمهای استقلال و صنعت نفت در حالی با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید که در دقیقه ۶۵ و ۸۲ این مسابقه دو صحنه مشکوک، این دیدار را تحت تاثیر خود قرار داد.
دیدار دو تیم خیبرخرم آباد و شهرداری آستارا در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.
سرمربی هوادار تهران پیش از شروع بازی به سمت نیمکت حریف رفت تا به جنجال‌های چند وقت اخیر به این شکل تا حد زیادی پایان دهد.
طالب المری بعد از سوت پایان مثل تیمی که بازی را برده باشد، سجده شکر کرد.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
در دقایقی که کره‌ای‌ها پس از پایان بازی‌شان چشم به ورزشگاه الجنوب دوخته بودند تا بازی اروگوئه را دنبال کنند سرنگون شدن کاوانی در محوطه نفس آنها را برای لحظه‌ای بند آورد.
مهاجم اسبق استقلال در پایان بازی مقابل استقلال به تشریح صحنه اخراجش پرداخت.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
داور آخرین بازی پرسپولیس - ملوان از جنجال‌های عجیب و غریب و حرفهای اعتراضی مازیار زارع پس از پایان بازی می‌گوید.
کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.
اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی دیدار دو تیم شهرداری آستارا و استقلال خوزستان و تغییر تصمیم داور باعث شد تا جنجال بزرگی در آستارا شکل گیرد.
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
دنی کاروخال پس از پیروزی رئال در دربی گفت که درگیری و تنش دقایق پایانی که خودش یکی از مسببانش بود، در نهایت به حفظ نتیجه برای رئال کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ