اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران به جای کیپ ورد با تیم ملی آنگولا بازی دوستانه انجام بدهد.
از آثار کلاسیک نباید ترسید، باید آن‌ها را خواند. حجم این کتاب‌ها، اسم‌های پرفاخر خودشان و نویسندگان مشهورشان و شهرتی که حول و حوش آنهاست، باعث می‌شود که از مراجعه به آن‌ها بترسیم و رویارویی مستقیم با آن‌ها را همیشه به تعویق بیندازیم. همیشه می‌گوییم، خب، بگذار اول این کتاب یا مقاله را درباره نویسنده این کتاب بخوانم یا در مورد خود کتاب مطالعه‌ای مقدماتی داشته باشم، بعد خودش را می‌خوانم.
عقل و خرد حکم می‌کند، وقتی از یک تجربه بهره مناسبی نداشته، این تجربه دوباره تکرار نشود. نمی‌دانم مسوولان چرا در مواجهه با مساله‌ای که به حوزه فرهنگ عمومی، عفت عمومی، حجاب و... ارتباط دارد از همان شیوه‌هایی استفاده می‌کنند که هرگز نتیجه‌بخش نبوده است.
با انجام قرعه‌کشی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 7 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را در بوداپست شناختند که محمد نخودی در صورت کسب برد در مبارزه اولش، در دور دوم حریف مارستلر آمریکایی است.
روسیه بار دیگر هشدار داد که خطرات رویارویی هسته‌ای با آمریکا به شدت در حال افزایش است.
یاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ درباره بازی با هوفنهایم و رویارویی این هفته با منچسترسیتی صحبت کرد.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
دیوید برنارد، از مدیران باشگاه چلسی، به برخورد دوباره با رئال مادرید در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.
محاسبه واشنگتن این است که رویارویی با ایران می‌تواند در درجه پایین باقی بماند. اما اگرچه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس مشتاق همکاری با واشنگتن در دفاع از موشک‌های منطقه‌ای و اکثر دغدغه‌های اسرائیل در مورد ایران هستند، اما کماکان در‌های خود را به سوی تهران باز نگهداشته اند.
رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا کم کم دوباره اوج می گیرند و شاهد ایجاد کورس های قهرمانی نفس گیری در لیگ های معتبر هستیم.
روملو لوکاکو، ستاره اینتر، منتظر رویارویی دوباره با زلاتان ابراهیموویچ است.
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره رویارویی دو ستاره این تیم در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهارنظر کرد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، حاضر نشد به سوال خبرنگاران درباره رویارویی با لیونل مسی پاسخ دهد.
رئیس صندوق بین المللی پول درباره وقوع جنگ سرد مجدد در صورت تداوم رویاویی بین آمریکا و چین هشدار داد.
ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول، از واکنش بازیکنان این تیم به رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پرده برداشت.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 از رویارویی مجددش با کرم کمال ترک در جام‌جهانی خبر داد و گفت که به دنبال شکست این حریف است که مانع از کسب مدالش در بلگراد شده بود.
سرمربی تیم پرسپولیس تهران درباره رویارویی با ملوان در بازی خارج از خانه صحبت کرد.
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
صدر اعظم آلمان درباره هرگونه رویارویی میان ناتو و روسیه هشدار داد.
توماس مولر در سال های اخیر آمار خیره کننده و عجیبی برابر بارسلونا به ثبت رسانده است.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی‌ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال، همزمان اقدامات متولیان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عدم تسلیم شدن دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ