رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را ۳ ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اجرای تدابیر مختلف این وزارتخانه برای حفظ امنیت سوالات امتحانات نهایی خبر داد.
اهواز- استاندار خوزستان در پیامی شهادت مأمور فراجا در درگیری مسلحانه روز گذشته در منطقه کیانپارس اهواز را تسلیت گفت و تاکید کرد که حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه است.
پارلمان عربی در جهت حفظ جان مردم سودان و بازگشت امنیت به این کشور، خواستار پایان فوری و همیشگی جنگ در این کشور بحران‌زده شد.
کره‌شمالی در بیانیه‌ای به مناسبت چهارمین سالروز سفر «کیم جونگ اون» به مسکو، از اقدامات روسیه در حفظ امنیت و منافع خود حمایت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیای روابط ایران و عربستان، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران حفظ ثبات و امنیت در منطقه و خلیج فارس بدون دخالت خارجی بوده و خواهد بود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به واسطه ماه رمضان سفرهای نوروزی ممکن است زودتر برگزار شود و برای حفظ امنیت و جان مردم باید برنامه‌ها را زودتر آغاز کرد.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش پایان یافت.
در این جلسه همچنین موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه به عنوان اولویت و ضرورت مورد توجه قرار گرفت تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرارگیرد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای پلیس با همه توان و تلاش خدمتگزار مردم گرانقدرمان است و تلاش ما بر این است که در همه شرایط امنیت و آرامش شهروندان را به نحو مطلوب تأمین نمائیم.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
در متن قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان آمده است: از امت ایران اسلامی می‌خواهیم در مقابل دست آتش‌افروز و جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می‌دارد ید واحده بوده و وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند.
سرلشکر باقری گفت: اغتشاشگران و فریب‌خوردگان نیز که بی‌شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: از هیئت امنای بقاع متبرکه خواسته شده به لحاظ حفظ هرچه بیشتر امنیت و جان مردم با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، تدابیر بیشتر درخصوص مسائل امنیتی و کنترل اوضاع در نظر بگیرند.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق تاکید کرد که حفظ امنیت و ثبات پایه و اساس اصلاح اقتصادی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده یکی از شهدای اغتشاشات اخیر، گفت: مدیون کسانی هستیم که با غیرت دینی و برای حفظ ناموس و امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنند.
وزیر نفت گفت: با توجه به جایگاه راهبردی کشورهای عضو جی‌ئی‌سی‌اف و سهم نزدیک ۵۰ درصدی در سبد صادرات جهانی گاز و ال‌ان‌جی، لازم است توان، قابلیت‌ها و تمهیدهای مورد نیاز مجمع تقویت شود.
مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: حافظان امنیت کشور پیرو راه شهیدان هستند و لحظه‌ای از حفظ آرمانهای آنان کوتاه نمی‌آیند.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن اما نیروی انتظامی با همه توان برای حفظ و پایداری امنیت و آسایش ملت تلاش می‌کند.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی مامور انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای مهسا امینی شد.
رهبر جریان صدر عراق ضمن خوشامدگویی به همه زائران اربعین، گفت که مردم این کشور باید در حفظ جان زائران بکوشند و از درگیری پرهیز کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ