این قیام یک نقطه‌ی عطف شد. هرچند عده‌ای را مرعوب کرد، خط مبارزه را روشن و واضح کرد. از آن روز حرکت انقلابی مردم ایران که از تقریباً نه ماه قبل از آن یا یک سال قبل از آن به تدریج آغاز شده بود، شکل قطعی و جدی گرفت و این قیام به انقلاب ۲۲ بهمن منتهی شد و در مثال، جمهوری اسلامی را به وجود آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۲ تیرماه به حافظ را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۹ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۹ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ خرداد را بخوانید.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان گفت: نیاز امروز ما ظهور یک «منطقه قوی» متشکل از «بازیگران قوی» است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در برنامه روایت بانوان مسلمان اهل قلم از ۱۴ بانوی نویسنده ایرانی و خارجی تقدیر و تشکر کرد.
بیژن عبدالکریمی جامعه شناس گفت: از نظر من نسل‌های جدید از آن نظر که با میراث تاریخی و با سنت خود ارتباط ندارند؛ گذشته ندارند و، چون اتوپیا ندارند، امید ندارند، آینده ندارند؛ لذا این‌ها بی تاریخند و غرق در زمان حال هستند.
سردار سلامی با بیان اینکه می‌خواستند ما را منزوی کنند، گفت: همسایگانی که فاصله گرفته بودند به نظام ما اقبال نشان دادند و امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم.
قالیباف تاکید کرد: امروز مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی است و قطعا ضعف است که دشمن بر آن سوار می‌شود و این وظیفه ماست که پیش برویم و تکلیفی بر مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه کارآفرینان است و اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است.
علم الهدی در واکنش به توطئه اخیر دشمن در مسموم‌سازی دانش‌آموزان مدارس دخترانه اضافه کرد: شما ببینید دشمن تا کجا در ناامیدکردن ما عمل می‌کند، تا حدی که به جان دختران معصوم و بی‌گناه ما افتاده‌اند و حتی در دبستان‌ها، هراس مسمومیت‌سازی را به جان و دلشان انداخته تا حس امنیت را از مردم ما بگیرند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: امروز سربازان ما شجاعانه با نئونازی‌ها می‌جنگند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز بهرمندی از دریا برای ما یک مزیت ژئوپلیتیک است و کسانی که از این ظرفیت برخوردار نیستند دچار یک خفگی ژئوپلیتیکی هستند.
مربی ذوب آهن می گوید که با تقویت تیم و جذب چند بازیکن، فکر می کنم در نیم فصل دوم شرایط ما خیلی بهتر شود.
دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
رئیس جمهور گفت: بدانیم که ما امروز در عصری هستیم که عصر فضای مجازیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: جوانان امروز ما بهتر از دوران دفاع مقدس از کشور دفاع خواهند کرد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: امروز معیار انسانیت و مسلمانی، موضع ما در قبال ملت فلسطین است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
نماینده مجلس گفت:‌ ما امروز در نیازهای اولیه خود مانده‌ایم. هفته‌ی گذشته طی سفری که به یکی از روستاها داشتم وقتی دیدم در گرمای شدید آب خوردن نداشتند، اشکم سرازیر شد. اما این تنها به یک روستا ختم نمی‌شود بلکه در یک شهر مرزی با ۲۰ هزار نفر جمعیت امروز مشکل آب شرب دارند، مدت مدیدی است که مسئولان می‌گویند این مشکل را حل می‌کنیم؛ اما تا امروز این مشکل را حل نکرده‌اند. البته تنها این شهر نیست بلکه شهرهای بسیاری است که مشکل آب‌شان حل نشده است و این در حالی است که ما یکی از غنی‌ترین منابع آب‌ را در آنجا داریم، اما مردم تشنه‌ هستند.
حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در نشستی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی در کانون توحید گفت: پایه و اساس شخصیت معنوی آیت الله بهشتی را صداقت تشکیل می داد. ایشان هیچ چیزی را برتر از صداقت نمی دانست. آقای بهشتی هرگز دروغ را در هیچ زمینه و اندازه ای برنمی تابید.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ