قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افتتاح خط تولید انبوه محصول هایما7X، جدیدترین محصول ایران خودرو در اسفندماه امسال خبر داد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول هایما در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو خبر داد.
در نظر بگیرید که کجا، چه زمانی و در اطراف چه کسی گریه می‌کنید.
دبیرکل جنبش نجباء میلاد منجی عالم بشریت و امام دوازدهم حضرت حجه ابن الحسن، ارواحنا فداه را به تمام امت اسلام، مراجع عظام و همه مظلومین و مستضعفین جهان تبریک گفت.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
هایما ۷X محصول جدید ایران‌خودرو است که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار دارد. این ماشین بدون‌شک در بازار داخلی بیش از ۱ میلیارد تومان برچسب قیمت خواهد خورد.
خط تولید هایما ۷X با حضور مدیران عامل ایران خودرو و هایما در سایت ایران خودرو خراسان به صورت بر خط به بهره برداری رسید.
با برنامه ریزی صورت گرفته در تامین و تولید، نخستین سری محصول هایما 8S دو ماه زودتر از موعد مقرر تحویل مشتریان شد.
شرکت ایران خودرو اعلام کرد: به منظور پوشش تقاضای موجود در بازار این شرکت، عرضه خودروهای هایما در بورس کالا را هفته آینده نیز ادامه می‌دهد.
هفته آینده، هفته شلوغی برای عرضه خودرو در بورس کالا است.
امروز هم زمان با عرضه پژو 207 در بورس کالا، خودرو هایما نیز عرضه شد.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید 8S را در روزهای آینده از طریق بورس کالا به فروش می‌رساند.
امروز خودرو هایما در بورس کالا عرضه شد.
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو)، از تحویل محصول جدید هایما 8S به مشتریان با پوشش نانو سرامیک بدنه خبر داد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در راستای اهداف گروه صنعتی در زمینه تنوع تولیدات، محصول جدیدی از خانواده خودروهای شاسی بلند هایما به مرحله تولید انبوه رسید.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما 8S خبر داد.
تولید انبوه هایما 8S جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی و مسوولان استان خراسان رضوی به صورت برخط در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.
در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، ۲۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.
در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، ۲۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.
خودرو هایما 8S محصول جدید شرکت ایران خودرو خراسان با تنوع رنگی بیش‌تر نسبت به محصولات دیگر وارد بازار خواهد شد.
مدت ها است که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده است و تاکنون خودروهای مختلفی برای عرضه بر روی تابلو بورس کالا رفته اند. خبرهای منتشر شده بیانگر آن است که قرار است هایما محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا باشد. جزئیات این عرضه را در مطلب زیر بخوانید.
براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۲۰۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی روز ۸ آبان ماه روی تابلو می‌رود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: همان‌گونه که قبلا نیز اعلام کرده‌ایم این شرکت در راستای ایفای تعهدات خود و تامین نظر مشتریان، خودروهای هایما اس۵ و اس۷ را با قیمت زمان ثبت‌نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ