اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: باید مطالبات رهبری و مردم را حل کنیم. دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم هستند تا مشارکت در انتخابات پایین بیاید.
خیابان‌های ضاحیه جنوبی بیروت از نخستین ساعات صبح امروز، در سایه دعوت دبیرکل حزب الله لبنان برای برگزاری راهپیمایی «دفاع از ثقلین» در مراسم عاشورای حسینی، مملو از جمعیت شده است.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان نسبت به توان دفاع هوایی حزب الله لبنان، نسبت به پیشرفت روزافزون این حزب ابراز نگرانی کردند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
رئیس‌جمهور صربستان امروز پس از اعلام استعفای خود از رهبری حزب حاکم کشورش، وزیر دفاع را برای احراز این سِمت پیشنهاد کرد.
وزیر دفاع پاکستان گفته است که احتمال دارد فعالیت حزب سیاسی نخست وزیر سابق این کشور، ممنوع شود.
نکته قابل توجه اینکه ترکیب بازیگران مطرح هر دو فیلم دفاع مقدسی قابل توجه بوده و هزینه تولیدشان نیز به شدت بیش از فیلم کمدی فسیل است. به عبارت دیگر، با شکست این دو فیلم در اکران، بخشی از بیت المال از بین رفته است.
سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب، وزیر دفاع این کشور را برای ارسال اف-۱۶ به اوکراین تحت فشار قرار داده اند.
مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق به سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق واکنش نشان داد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.
رهبر حزب پیشکار اوکراین اعلام کرد که رئیس سرویس اطلاعات ارتش این کشور جانشین وزیر دفاع اوکراین خواهد شد.
ششمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی به منظور بررسی سیاست‌گذاری‌های سال جدید میلادی برگزار شد.
پکن می‌گوید که آمریکا با تصویب «قانون مجوز دفاع ملی»، در امور داخلی چین مداخله و به حزب کمونیست حاکم این کشور حمله می‌کند.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد که رئیس جمهور لبنان باید فردی شجاع و قاطع باشد و از حق شهروندان این کشور و مقاومت دفاع کند.
معاون وزیر دفاع آمریکا با تکرار مواضع روسیه هراسانه خود مدعی شد: هر دو حزب کنگره از اوکراین حمایت می‌ کنند!
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که یک سرباز این کشور در درگیری با عناصر حزب پ.ک.ک کشته شد.
رئیس فراکسیون حزب حاکم محافظه‌ کار انگلیس امروز اعلام کرد که «ریشی سوناک» وزیر دفاع اسبق این کشور تنها نامزد نخست وزیری شده است.
یک پژوهشگر حوزه دفاع مقدس در یادداشتی نوشت: رفتارهای دوگانه حزب بارزانی با هم تباران خود در دو کشور ایران و ترکیه نشان از نگاه سوداگری قومی دارد.
رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان تأکید کرد که لبنان به لحاظ دفاعی به حزب الله نیاز دارد و رژیم صهیونیستی در پرونده ترسیم مرزهای دریایی تسلیم حزب الله شد.
۵ حزب تونسی با تشکیل ائتلاف جدید با عنوان «دفاع از آزادی» اعلام کردند که در انتخابات پارلمانی آینده این کشور شرکت نخواهند کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت در این کشور تأکید کرد و افزود: موضع حزب الله در خصوص مذاکرات دریایی و دفاع از حقوق لبنان هرگز تغییر نخواهد کرد.
رئیس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر انسجام قوی با حزب الله لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریای با رژیم صهیونیستی هم پرداخت.
اعضای حزب ندای ایرانیان در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب ضمن دفاع از مذاکرات احیای برجام، تاکید کردند که خط قرمز تیم مذاکره‌کننده ایران باید منافع مردم باشد.
کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که برای حفظ صلح جامعه و دفع شر از مردم این کشور، تصمیمات میدانی خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ