دکتر «علی رستمی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «خبرنگار» با گرامیداشت این روز از زحمات تمامی اصحاب رسانه به‌عنوان جهادگران تبیین قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس اداره حفاظت احیای تالاب‌های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: در خصوص فساد اقتصادی به دنبال این هستیم تا همه خبرنگاران و رسانه‌ها وارد سامانه ویژه‌ای شوند تا متوجه اقدامات انجام شده قوه قضائیه در این زمینه شوند.
رئیس قوه قضائیه گفت: خبرنگاران شخصیت‌هایی شریف، دغدغه‌مند و کوشا هستند که سعی دارند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه‌های مختلف، اثرات نافعی را در اجتماع ایجاد کنند.
دزفول- نماینده دزفول در مجلس گفت: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در هنگام انجام رسالت خود نباید جناحی عمل کند بلکه باید در مسیر خدمت به مردم صادقانه و خالصانه گام بردارد.
مدیرعامل بانک شهر طی پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار، ازخبرنگاران به عنوان بازوان کارآمد و توانای‌ میهن اسلامی‌ در عرصه‌ خبر و اطلاع رسانی یاد کرد و این روز را به اهالی عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.
رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند، گفت: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مدیران و مردم هستند، گفت: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمانه‌ای قرار داریم که دشمن با جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده و خبرنگاران، مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران مجاهدان اصلی نبرد با جنگ شناختی هستند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.
خبرنگاران اجازه حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را پیدا نکردند.
خبرنگار ارشد روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» در امور خاورمیانه اعلام کرد که عربستان اتصال خط ریلی با ایران از طریق کویت و بصره عراق را بررسی می‌کند.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.
تمرین امروز تیم ملی اسپانیا با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران آغاز شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابهامات فهرست ۲۵ نفره پاسخ خواهد داد.
گفته بودند بعد از جان باختن «آرمان علی‌وردی» در حوادث اخیر، نام شهرک اکباتان تغییر می‌کند. اولین‌بار این خبر را علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای ششم شهر تهران به خبرنگاران داد و تعدادی از ساکنان اکباتان و کاربران شبکه‌های اجتماعی، آن را واکنشی در برابر اعتراضات اخیر در این شهرک دانستند. سخنگوی شورا در این باره گفته است: «پس از شهادت آرمان علی‌وردی، هزاران تماس با کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات نیز تغییرنام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.»
رسانه‌های فلسطینی فایلی ویدئویی را منتشر کردند که لحظات دشوار خبرنگاران فلسطینی برای پوشش خبری تجاوزگری ارتش اسرائیل در خط مقدم در اردوگاه جنین در کرانه باختری را نشان می‌دهد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش شایسته رسیدن به سه امتیاز این مسابقه بود.
اهواز- سخنگوی سپاه گفت: انتظار نظام جمهوری اسلامی از خبرنگاران خوزستان بیشتر است و نباید شاهد هم‌نوایی برخی از خبرنگاران با خط عملیاتی دشمن باشیم
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: بی تردید روز خبرنگار، روز تجلیل از رزمندگان جبهه جنگ نرم است که در مقابل امواج سهمگین عملیات روانی استکبار در خط مقدم شجاعانه ایستاده‌اند.
یک بانوی روسی که در سفری به چین با جمعی از ایرانیان آشنا می‌شود، بازدید از ایران برایش جالب به نظر می‌آید و به این ترتیب با وجود مخالفت‌های خانواده به ایران اسلامی سفر می‌کند تا خودش از نزدیک ایران را ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ