پس از لغو میزبانی ایران و آمریکا از رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۳ به دلیل در پیش بودن المپیک، فدراسیون کشتی قصد دارد درخواست کتبی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۴ را ارائه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه دولت طالبان در پی درگیری‌های اخیر میان نیرو‌های مرزبانی ایران و نیرو‌های طالبان گفت: ما نمی‌خواهیم روابطمان با کشور‌های همسایه‌مان خراب شود. درخواست ما از تمامی کشور‌های همسایه، از جمله ایران این است که این مسائل را از طریق کانال‌های دیپلماتیک حل کنند.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
فدراسیون فوتسال اندونزی درخواست خود را برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا ارائه کرده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
پرویز ثابتی یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که در زمان رژیم شاه به عنوان رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران منصوب شد.
باشگاه سپاهان درخواست داده است که میزبان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر روسیه باشد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که درخواست بازی دوستانه فروردین ماه از سوی ایران بوده است.
نوروز ۱۴۰۲ و در اولین فیفادی سال، ممکن است ایران مسافر پایتخت عراق شود.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از رییس فدراسیون کشتی خواست مقدمات برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران را فراهم کند.
بن سلمان: از ایران می‌خواهیم به تعهدات بین‌المللی درخصوص برنامه هسته‌ای پایبند باشد!
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
داور باتجربه اسپانیایی در نیمه اول مسابقه ایران و آمریکا درخواست جالبی از سعید عزت اللهی داشت.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در سفرش به تاجیکستان از درخواست مسئولان این کشور برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها خبر داد.
رخ‌دادن اتفاقات و حوادث اخیر در ایران، استرالیا را بر آن داشت تا در نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی، با اشاره به ناامنی ایران درخواست کند میزبانی رقابت‌های پنجره پنجم از ایران گرفته شود و بازی‌ها به کشور دیگری برده شود. این درخواست از همان روز‌های نخست با واکنش منفی مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران مواجه شد.
فدراسیون فوتبال ایران درخواست میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۴ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داد.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران با درخواست استرالیا از فدراسیون جهانی بسکتبال برای بازی با تیم ملی ایران در کشور ثالث مخالفت کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در یکی از دو دیدار پنجره پنجم انتخابی جام جهانی میزبان استرالیا است این در حالی است که این تیم خواستار برگزاری این رقابت در کشوری ثالث شده است.
تیم ملی بسکتبال ایران در یکی از دو دیدار پنجره پنجم انتخابی جام جهانی میزبان استرالیا است این در حالی است که این تیم خواستار برگزاری این رقابت در کشوری ثالث شده است.
با رد درخواست ایران و سه کشور دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ انتخاب کرد.
این تازه استارت کار ما هست و بعداز اینکه این میزبانی و رقابت را به شایستگی به اتمام برسانیم، برای بهمن ماه سال جاری هم درخواست میزبانی خواهم داد.
یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده گفت: «جمهوری اسلامی ایران، درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار نگذاشته است.» پیشتر وال استریت ژورنال مدعی شده بود که ایران درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار گذاشته، اما همچنان خواستار تضمین‌های قوی‌تر از امریکاست.
ردمی K50s پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ