یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده گفت: «جمهوری اسلامی ایران، درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار نگذاشته است.» پیشتر وال استریت ژورنال مدعی شده بود که ایران درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار گذاشته، اما همچنان خواستار تضمین‌های قوی‌تر از امریکاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد
پس از لغو میزبانی ایران و آمریکا از رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۳ به دلیل در پیش بودن المپیک، فدراسیون کشتی قصد دارد درخواست کتبی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۴ را ارائه دهد.
رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از فروش اینترنتی اقلام دارویی و غیردارویی غیرمجاز،خواستار تعلیق همه نمادهای تجاری الکترونیکی مراکز غیرفعال در حوزه دامپزشکی شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
پرویز ثابتی یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که در زمان رژیم شاه به عنوان رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران منصوب شد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که یکی از گزینه‌های ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به درخواست فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه‌هایش پاسخ منفی داد.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
داور باتجربه اسپانیایی در نیمه اول مسابقه ایران و آمریکا درخواست جالبی از سعید عزت اللهی داشت.
صفحه «عالم موندیال» با انتشار این خبر فدراسیون اوکراین را سوژه خنده و تمسخر خود قرار داد.
اگر قرار باشد، هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس، سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اوکراینی‌ها درخواستی جدید برای فیفا ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند به دلیل دخال ایران در جنگ با روسیه، باید این کشور از جام‌جهانی محروم شود.
درخواست گستاخانه اوکراین ازفیفا برای حذف ایران
علی دایی در گفت‌وگو با یورونیوز فارسی در حالیکه به خبرنگار گفته بود، قصد مصاحبه ندارد، با اصرار روبرو شد و در واکنشی کوتاه گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی به یورونیوز گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به درخواست برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی، سکوت کرده و پاسخی به تماس‌ها در این مورد پاسخی نمی‌دهد.
فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به درخواست برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی، سکوت کرده و پاسخی به تماس‌ها در این مورد پاسخی نمی‌دهد.
فدراسیون فوتبال ایران درخواست میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۴ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داد.
با رد درخواست ایران و سه کشور دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر را به عنوان میزبان مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ انتخاب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ