تیم ملی بسکتبال ایران در یکی از دو دیدار پنجره پنجم انتخابی جام جهانی میزبان استرالیا است این در حالی است که این تیم خواستار برگزاری این رقابت در کشوری ثالث شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
به گفته خبرنگار سرشناس ایتالیایی، درخواست پورتو برای فروش مهدی طارمی، انتقال این مهاجم ایرانی به باشگاه میلان را پیچیده کرده است.
در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواستی از علیرضا فغانی برای قضاوت در دربی پایتخت نداشته است.
رئیس دادستان فدرال ایتالیا درخواست کسر 11 امتیاز از یوونتوس کرده که دادگاه آن نیز صبح امروز برگزار شده است.
پاتریس اورا، بازیکن سابق یوونتوس، از اهالی فوتبال در ایتالیا درخواست کرد در فینال لیگ قهرمانان طرفدار اینتر باشند.
دیگو سیمئونه فاش کرد، اغلب با این درخواست هواداران اینتر و لاتزیو روبرو می‌شود که به ایتالیا برگردد و در این تیم‌ها مربیگری کند.
یکی از خبرنگاران ایتالیایی درخواست جالب توجهی از ستاره فرانسوی یوونتوس داشته است.
مدیران یوونتوس از درخواست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاهش 20 امتیاز از این باشگاه نگران هستند.
ده‌ها هزار ایتالیایی با امضای درخواستی، به برنامه سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در جشنواره مشهور موسیقی که مشابه «یوروویژن» است، اعتراض کردند.
مدافع استرالیایی ۲۶ ساله طی توافق با مدیران این باشگاه و درخواست کادرفنی به مس کرمان پیوست.
دادگاهی در ایتالیا درخواست تجدیدنظر گوگل درباره جریمه تعیین شده توسط رگولاتور آنتی تراست این کشور را رد اما درخواست تجدیدنظر اپل علیه رای این ناظر را قبول کرد.
رخ‌دادن اتفاقات و حوادث اخیر در ایران، استرالیا را بر آن داشت تا در نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی، با اشاره به ناامنی ایران درخواست کند میزبانی رقابت‌های پنجره پنجم از ایران گرفته شود و بازی‌ها به کشور دیگری برده شود. این درخواست از همان روز‌های نخست با واکنش منفی مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران مواجه شد.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران به درخواست عجیب استرالیایی ها مبنی بر بازی در کشور ثالث واکنش نشان داد.
سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال، درباره آخرین وضعیت درخواست استرالیا از فیبا برای برگزاری بازی با ایران در کشور ثالت، صحبت کرد.
یکی از نقاط اختلاف گزارش شده بین ملونی و برلوسکونی درخواست برلوسکونی برای در نظر گرفتن یک پست جدی در کابینه برای «لیسیا رونزولی» سناتور حزب فورزا ایتالیا و پرستار سابق است. این سناتور به دلیل حضورش در پارلمان همراه با فرزندش خبرساز شده بود.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران با درخواست استرالیا از فدراسیون جهانی بسکتبال برای بازی با تیم ملی ایران در کشور ثالث مخالفت کرد.
مسئولان تیم ملی بسکتبال استرالیا در نامه‌نگاری با مسئولان فدراسیون جهانی بسکتبال خواسته‌اند دیدارشان با تیم ملی ایران به‌جای تهران، به شهر و کشوری ثالث برده شود. آن‌ها با ادعای اینکه تهران روز‌های ناامنی را سپری می‌کند، درخواست داشته‌اند به ایران سفر نکنند
تیم ملی بسکتبال ایران در یکی از دو دیدار پنجره پنجم انتخابی جام جهانی میزبان استرالیا است این در حالی است که این تیم خواستار برگزاری این رقابت در کشوری ثالث شده است.
سخنگوی باشگاه استقلال درخواست کرد برای رفع ابهامات قضاوت داوران، تلفن آنها شنود شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ