رییس فدراسیون بسکتبال ایران با درخواست استرالیا از فدراسیون جهانی بسکتبال برای بازی با تیم ملی ایران در کشور ثالث مخالفت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان گفت: متأسفانه قضاوت اشتباه داور باعث به وجود آمدن حاشیه در جام تختی شد و من و جان محمدی هیچکدام مقصر نبودیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف‌های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدار‌های زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
در آرای کمیته انضباطی در خصوص بازی شهرآورد اثری از محرومیت با جریمه برای ساپینتو نبود.
فدراسیون فوتبال ایتالیا، مارکو سِرا، داور دیدار رم و کرموننزه در ماه مارس را به دلیل توهین‌هایش به ژوزه مورینیو سرمربی رم محکوم کرد.
پاکو خمس در متن یکی از حواشی کم‌نظیر بازی با پرسپولیس قرار داشت؛ جایی که دستیار خود را با فشار شدید به روی نیمکت هل داد تا دیگر به داور اعتراض نکند.
بازیکنان بارسا و والنسیا درباره تصمیمات داوری دیدار دو تیم نظرات مختلفی دارند. رافینیا تصمیم‌های داور را درست می‌داند ولی گیامون می‌گوید حق والنسیا گرفتن یک امتیاز از این بازی بوده است.
بازیکن هوادار می گوید در دیدار با پرسپولیس کیفیت تیمشان را به اهالی فوتبال نشان دادند.
سرمربی مس رفسنجان از مشکلات داوری که در حق تیمش شده بسیار گله مند است.
شاهین توکلی اشتباهات داوری بازی تیم‌شان مقابل نساجی را فاجعه می‌داند و می‌گوید حق مس رفسنجان خورده شده است.
رییس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین گفتگوی خود در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران به صحبت پرداخت.
واکنش کوپال ناظمی در صحنه پراعتراض دیدار استقلال و تراکتور یکی از اتفاقات جالب این مسابقه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست سیستم ویدئویی داوری را زودتر بیاورند تا حق تیمی ضایع نشود.
کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان می‌گوید زمانی که از ویدئوچک استفاده می‌شود اعتراض‌ها به داوری هم کاهش پیدا می‌کند.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
بازیکن با تجربه تراکتور از اشتباهات داوری که در عملکرد تراکتور تاثیر گذار بوده صحبت می کند.
صحنه‌های مشکوک دیدار ملوان - پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
ریکاردو ساپینتو در تولد 50 سالگی خود می گوید که با وجود اشتباهات داوری، دست از تلاش نمی کشد و به تیمش اعتماد دارد.
بنیاد حقوقی، داوری و آموزشی به مقوله تفهیم اتهام پرداخته و در بخشی از آن اشاره می‌کند که: تفهیم اتهام از حقوق متهم و از وظایف بازپرس است. این تفهیم باید به زبانی باشد و به‌گونه‌ای بیان شود که برای متهم قابل درک و فهم باشد، بنابراین در مواردی که متهم با اصطلاحات قانونی آشنایی ندارد، تفهیم باید با بیان ساده اما مشخص صورت بگیرد.
حمید مطهری، سرمربی نساجی کاملا حق دارد از اشتباهات داوری علیه تیمش ناراضی باشد به این خاطر که اگر این اشتباهات سهوی نبود شاید نساجی بهتر امتیاز می گرفت.
باشگاه‌ نساجی با انتشار این ویدئو نوشت: صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه‌بان‌سپاهان در دقیقه ۳۴ بر روی مهاجم‌ نساجی که داور مسابقه اعتقاد به خطا و اخراج نداشت! گویا بازهم داوری های بودار به نفع سپاهان آغاز شده است و در این مورد حق کاملا با باشگاه نساجی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت برخی مشوق‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را برشمرد و گفت که کالاهای دانش بنیان باید سهم بیشتری در صادرات داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ