شاهرود- شکار خرگوش توسط دلبر در زیستکره توران شاهرود شکار دوربین ها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
ریکاردو آلوز و سعید صادقی دنبال اولین پاس گل خودشان در فصل جدید هستند.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طبق جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۴۲ هزار تن کالای ایرانی در قالب ۶۴۵ کد تعرفه مختلف به عمان صادر شده است که ارزشی بیش از ۲۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۵۶ دلار داشته است.
بررسی ها نشان می دهد اگر چه ورود دلار به عرصه خرید وفروش ملک و اجاره واحدهای مسکونی وجاهت قانونی ندارد اما مالکان واحدهای مسکونی در برخی از مناطق تهران تنها با دلار معامله می کنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد با ۵۰۰ میلیون تومان پول پیشو پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار می‌توان یک واحد آپارتمان لاکچری در مناطق مختلف تهران رهن کرد.
پرسپولیس که یک و نیم میلیون دلار برای مهاجمان خارجی‌اش خرج کرده بود، در نهایت با یک پدیده ارزان‌قیمت از تیم امیدهای خود به قهرمانی نیم فصل رسید. تیم یحیی بازی کردن بدون مهاجم تخصصی را یاد گرفته است و تیم دستیار سابق را درهم کوبید.
پرسپولیس که یک و نیم میلیون دلار برای مهاجمان خارجی‌اش خرج کرده بود، در نهایت با یک پدیده ارزان‌قیمت از تیم امیدهای خود به قهرمانی نیم فصل رسید. تیم یحیی بازی کردن بدون مهاجم تخصصی را یاد گرفته است و تیم دستیار سابق را درهم کوبید.
پرسپولیس که یک و نیم میلیون دلار برای مهاجمان خارجی‌اش خرج کرده بود، در نهایت با یک پدیده ارزان‌قیمت از تیم امیدهای خود به قهرمانی نیم فصل رسید. تیم یحیی بازی کردن بدون مهاجم تخصصی را یاد گرفته است و تیم دستیار سابق را درهم کوبید.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد؛ آن ها برنامه شان را برای توسعه و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بند ناف اقتصاد خود را از دلار جدا کنیم، چرا که تا زمانی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد، اقتصادمان پا نمی‌گیرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس بعد از دریافت مطالبات طی سه مقطع، از این تیم جدا شد تا پرونده عجیبی را احتمالا در آینده شاهد باشیم.
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
وکیل سابق جمال خاشقچی که در امارات در بازداشت به سر می بُرد پس از پرداخت یک میلیون دلار این کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.
«جمال حجازی» مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید که چندین هزار نامزد پیش‌تر برای دریافت این موقعیت شغلی درخواست ارائه داده بودند که در ماه جولای از طریق شبکه اجتماعی تجاری لینکدین ارسال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ