در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است. سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه داماد، برادرزن وی بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
عضو ارشد حماس اعلام کرد که نابودناپذیری مقاومت در کرانه باختری از جمله اهدافی است که جنبش حماس به دنبال تحقق آن است.
تیم برادران عالمیان به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز اسلوونی رسید.
تیم دوبل برادران عالمیان از صعود به نیمه نهایی و کسب مدال بازماندند.
هر ۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابت های رنکینگ قرقیزستان با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، لیست چهار نفره‌ای برای قضاوت در دربی ۱۰۱ تهران انتخاب کرده است.
مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آن‌ها در پرسپولیس مطرح شده است
محمدرضا و محمدعلی گرایی، دو شانس اصلی رسیدن به مدال جهانی در سال 2023 با جدیت تمرینات خود را دنبال می کنند.
در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات دو نفره قهرمانی جهان تیم ایران متشکل از نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دونفره پورتوریکو رفت و با نتیجه ۳ بر صفر متحمل شکست شد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران در بخش دوبل مسابقات قهرمانی جهان مقابل پورتوریکو شکست خورد.
عضویت در یک تیم برنده، اشتغال به فوتبال را کم نظیر و غیرقابل رقابت می‌کند.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پیش‌بازی رم-میلان را با تمرکز روی تامی آبراهام و فیکایو توموری نوشت و آنها را «برادران چلسی» خواند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران مطرح خود در هفته بیست و نهم لیگ یک استفاده خواهد کرد.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
استقلال و نساجی در شرایطی به تساوی رضایت دادند که جدال برادران حردانی نیز برای دومین بار متوالی برنده ای نداشت.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
برادران عالمیان از صعود به مرحله نیمه‌نهایی جدول دونفره مسابقات تنیس‌ روی‌ میز اردن بازماندند.
تیم نوشاد و نیما عالمیان با شکست چین تایپه توانست به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز اردن صعود کند.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه با چشمان باز دشمنان را رصد می کند و آن ها به زودی تاوان شرارت های خود را خواهند داد.
مراسم مجازی اعلام برگزیدگان جشنواره فجر، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. هفتمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ