برادران عالمیان از صعود به مرحله نیمه نهایی جدول دو نفره مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی عمان بازماندند و شانس کسب مدال را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمع 6 مدال‌آور نوجوان ایران در مسابقات جهانی استانبول، دو کشتی‌گیر سال آینده هم قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی هستند که یکی از آنها فرصت دو طلایی شدن در این رده سنی را دارد.
تيم ملى هندبال بانوان ايران با وجود داشتن شانس مسلم مدال شانس حضور در بازى هاى آسيايى را از دست داد.
ملی پوشان جوان کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفتند.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در ارزیابی که برای انتخاب ملی‌پوشان انجام شد استدلال ما این است که شانس کسب مدال در مسابقات یونیورسیاد هستیم.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد سه ملی پوش ایران با شکست برابر حریفان خود شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد سه ملی پوش ایران با شکست برابر حریفان خود شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد که بحرینی‌ها به گربه سیاه ملی‌پوشان ایران تبدیل شده اند.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از شانس کسب مدال در همه اوزان در مسابقات آسیایی قزاقستان خبر داد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای این که بتوانیم جایگاه خود را در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ارتقاء دهیم، سعی داریم تنها تیراندازانی را به چین اعزام کنیم که شانس کسب مدال دارند.
کروات‌ها حداقل انتظار دریافت یک جایزه انفرادی در جام جهانی 2022 را دارند.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون‌ وزنه‌برداری گفت: همه کسانی که به قهرمانی جهان اعزام می شوند طبق گزارشی که کادر فنی داده است شانس کسب مدال را دارند.
شانس کسب مدال طلای قهرمانی جهان فدای رقابت دو تیم در لیگ برتر شد و دست وزنه‌برداری ایران در قهرمانی جهان خالی‌تر از قبل خواهد بود.
یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در مسابقات جهانی کلمبیا،در رقابت‌های لیگ برتر مصدوم شد.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: با وجود این که ۶ شناگر به اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دعوت شدند اما تنها شناگرانی به این رویداد اعزام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
کار چهار فرنگی کار ایرانی در روز نخست مسابقات جهانی صربستان خیلی زود به پایان رسید.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است تمامی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان بدون هیچ اغراقی، شایستگی و توان کسب مدال را دارند.
سه نماینده کشتی فرنگی ايران موفق به صعود فینال رقابت های قهرمانی جوانان جهان شدند.
ورزشكاران ايرانى در روز آخر بازى هاى كشورهاى اسلامى در دو رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: مردم به‌هیچ‌وجه با گروه‌های غیرمجازی که بیشتر در جهت کسب درآمد فعالیت دارند اقدام به کوهنوردی نکنند.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ